Varaždinska bolnica godinama muku muči s parkiranjem ne samo automobila svojih zaposlenika nego i onih pacijenata, koji ne biraju gdje će parkirati svoja vozila jer najvažnije je da to bude što bliže ulazu u bolničku zgradu.
Automobila ima posvuda, na zelenim površinama, na ulazima, a često su zakrčeni i putevi u krugu bolnice te tako onemogućeno kretanje vozilu Hitne medicinske pomoći pa je bolničko osoblje prisiljeno takve goruće probleme rješavati pozivanjem "pauka".
Ravnateljstvo će uskoro uvesti novi sustav ulaza i izlaza iz bolnice, koji bi trebao riješiti problem parkiranja u bolničkome krugu.
– Teško je znati tko je uistinu teško bolestan i invalid i pustiti ga vozilom u bolnički krug. O tomu ne može odlučivati portir i svakoga zaustavljati i tražiti uputnicu jer uvijek postoji mogućnost da loše procijeni. Usto, kada bi provjeravao svaki automobil koji uđe u bolnicu, stvorila bi se velika gužva i otežala protočnost kroz portirnicu pa se ne bi zatvorila samo ta ulica već i nekoliko okolnih. Razmišljali smo i o tomu da otvorimo još jedan ulaz u bolnicu, no kada počne gradnja nove zgrade kirurgije, tuda će prometovati kamioni s građevnim materijalom pa smo od toga morali odustati. Odlučili smo se za rampu i kartice slične onima za autocestu. Mislimo da je svakome tko će ući u bolnički krug autom biti dovoljno za izlazak otprilike 40 minuta. Ako u tom vremenu izađe, parkiranje mu se neće naplatiti, a rampa će se otvoriti. No, prekorači li to vrijeme, rampa će ostati zatvorena, a vozač da bi izašao, morat će platiti kaznu za prekoračeno parkiranje. Pretpostavljamo da bi tih 40 minuta bilo dovoljno da vozač doveze pacijenta u zgradu na pretragu ili pregled, ostavi ga te parkira automobil negdje vani. Usto, u tih 40 minuta pacijent bi čak mogao obaviti i pretragu ili pregled na koji je naručen u određeno vrijeme, pod pretpostavkom da ne kasni, ali i da liječnik dođe na vrijeme – kaže dr. Dubravko Tršinski, ravnatelj varaždinske Opće bolnice.
Bude li trebalo više od 40 minuta ili pak manje vremena da se pacijenti zadrže automobilima u bolničkome krugu, to će se riješiti tijekom primjene takva načina ulaska i izlaska vozila, no to je najbolje rješenje problema parkiranja u bolničkom krugu.
Dodatno gužvi tijekom ulaska i izlaska pridonosi i to da je riječ o dvosmjernoj ulici pa je otežana regulacija prometa, a odmah pokraj porte je i trgovina pa se tijekom dostave stvaraju dodatni "čepovi".
U krugu varaždinske bolnice je oko 400 parkirališta, a 1100 zaposlenika. Osim njih i pacijenata, ondje se parkiraju i ljudi koji rade u okolnim zgradama. Kada se postave rampe, moći će se napraviti još 100-tinjak parkirališnih mjesta u bolničkom krugu. Parkirališta izvan bolnice nema dovoljno za sve, ali to trebaju riješiti Grad ili Varaždinska županija.
Bravo, g. doktore!Hvale vrijedna odluka, samo budi uporan u svemu.Varaždinska bolnica je petvorena u jedno veliko i neuredno parkiralište gdje ti aute ostavljaju i oni koji idu u grad a neće plačati parkiranje.Treba postaviti čuvare kruga i nek pauk odnosi svaki auto koji se tamo nađe bez propusnica.A i doktori, i to puno njih nebi trebali dolaziti na posao autom pošto stanuju blizu bolnice.