Turizam u Hrvatskoj kroz usluge Ubera

Tržište se potpuno oporavilo; Britanci, Amerikanci i Francuzi najčešći korisnici vožnje

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
1/4
30.09.2021.
u 15:50

Imali i jednu posebnu, najdužu odveženu rutu; najduža zabilježena vožnja je 456 kilometara dugo putovanje od Medulina do Pirovca

Možda su ovoga u Uberu najbolje osjetili odlične rezultate turističke sezone kojom su ovoga ljeta u Hrvatskoj zadovoljni na Jadramu, ali i na kontinentalnim destinacijama gdje se broj dolazaka i noćenja gostiju nerijetko vratio na preko 85 posto od rezultata iz odlične, predpandemijske 2019. godine.

Iz Ubera poručuju da su ovog ljeta imali potpuni oporavak potražnje za Uberom u Hrvatskoj, pa su usluge prijevoza putem te aplikacije od početka lipnja do početka rujna, koristili koristi iz čak 84 zemlje, najpopularnija odredišta među stranim turistima bila su Split, Dubrovnik i Zagreb, a Zadar, Dubrovnik i Split omiljeni su bili među Hrvatima.

Unutar Splita su najposjećeniji bili Zapadna obala i središte grada, u Dubrovniku se ističu Gruž i Pile, dok su se u Zadru turisti uglavnom vozili do Puntamike, Varoša i Jazina.

Imali i jednu posebnu, najdužu odveženu rutu; najduža zabilježena vožnja je 456 kilometara dugo putovanje od Medulina do Pirovca.

- Britanci, Amerikanci i Francuzi činili su ovog ljeta gotovo 50 posto svih međunarodnih turista koji koriste Uber u Hrvatskoj. Osim njih, u top 10 našli su se i Poljaci, Nijemci, Nizozemci, Austrijanci, Česi, Portugalci i Brazilci. Nakon prošlog ljeta tijekom kojeg su COVID-19 i ograničenja na putovanja imali snažan utjecaj na turizam, ove su se godine obalni gradovi poput Splita, Dubrovnika i Zadra, ali i Zagreba, vratili na pretpandemijske razine što je rezultiralo time da se potražnja za Uberom u usporedbi s podacima iz 2019. u potpunosti oporavila u cijeloj Hrvatskoj – ističu u tvrtki.

Smatraju i da su povjerenje građana koji koriste njihove usluge zaslužili i poštujući sve sigurnosne propise postavljene u vrijeme pandemije. Vozačima su, stoga distribuirani higijenski paketi koji sadrže maske,rukavice, dezinfekcijske gelove i sprejeve. Uz to, Uber je usmjerio svoje napore na implementaciju procesa i tehnoloških rješenja u stvarnom vremenu kako bi osigurali odgovorno i sigurno korištenje usluga u svakom trenutku.

Među njima je i alat za prepoznavanje objekata koji omogućava Uberovoj aplikaciji da prije početka putovanja utvrdi nose li vozači masku, kao i kontrolni popis unutar aplikacije putem kojeg vozači i korisnici mogu potvrditi da poštuju sve sigurnosne mjere prije spajanja na platformu.

 - Tijekom cijelog ljeta bilježimo pozitivne znakove oporavka zahvaljujući turistima koji se vraćaju u Hrvatsku što nam je omogućilo da pomognemo našoj zajednici vozača da se oporavi nakon što su prošlih godinu i pol prošli kroz vrlo izazovne mjesece. Hrvatska je za nas strateški važno tržište i želimo nastaviti raditi i pružati podršku vozačima i korisnicima – kazala je Giovanna D’Esposito, generalna direktorica Uber za južnu Europu.

>> VIDEO Stožer donio osam novih odluka: Provjerite koje su sve promjene

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije