htz-ov program rada

Turiste ćemo umjesto sajmovima privlačiti viralnim kampanjama

'16.10.2012., Zagreb - Meri Matesic, direktorica glavnog ureda Hrvatske turisticke zajednice. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL'
Davor Puklavec/PIXSELL
12.12.2012.
u 16:44

U planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni blogeri s ciljanih tržišta. Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa

Snažna potpora povećanju broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnim odredištima, uz naglasak na online promidžbi i razvoju turističkih zajednica u destinacijske menadžment organizacije i kompanije obilježit će rad HTZ-a u idućoj godini, priopćeno je iz te institucije. Odlučeno je to na desetoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koja je u srijedu usvojila Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu.

Povećanje broja dolazaka u pred i podsezoni

Aktivnosti predviđene Programom usmjerene su na ostvarenje dvaju temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma, a to su povećanje broja dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalni dio Hrvatske. Ministar turizma Republike Hrvatske Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši da će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova. Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić objasnila je da će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će Hrvatska turistička zajednica poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u mnogo većoj mjeri realizirati putem online kanala.

Manje sajmova, više viralnog marketinga

Među brojnim novinama u načinu rada HTZ-a, u planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni blogeri s ciljanih tržišta. Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima. U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.

>>'Imamo što ponuditi i izvan sezone, samo to moramo znati upakirati'

Komentara 6

KA
kajinx
17:31 12.12.2012.

…privlačiti viralnim kampanjama. Šta znači “viralnim”? Tražim u Hrvatskom riječniku, pa ne mogu naći.

OB
-obrisani-
17:16 12.12.2012.

Nije sve tako crno u državi Hrvatskoj. Osim što je pao snijeg, tu je i vrsna ekipa na HTZ-ovu čelu . Izgledalo je da će Bulićevu karijeru obilježiti doživotni mandat, ali je onda Ostojić, koji za razliku od svojih kolegaga ministara radi bez prevelike medijske pompe, izvukao asa iz rukava. Na čelo postavio mladoliku Meri koja je, služeći se iskustvom dugogodišnjega boravka u središtu svijeta - iznimno organiziranoj Velikoj Britaniji - promijenila koncept nastupa na svjetskomu tržištu i hrvatski turizam odlučila promovirati kako to dolikuje 21. stoljeću.

DU
Deleted user
17:19 12.12.2012.

Svaki iole posteni spam filter odbacuje takve mailove kao spam a primaoci ga u principu brisu a bez da ga uopce otvaraju. Bojim se jos jedna promasena investicija!!!!!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije