NOVI BRAND S optimizmom, ali uz veliki trud u turističku 2009.

TZ Kvarnera proglašava Kvarner - jadranskim zaljevom ugode

17.12.2008.
u 18:02

OPATIJA - Iduća turistička godina, unatoč najavljenim kriznim vremenima, trebala bi polučiti rezultate kao i ova, 2008., kada je zabilježeno više od 2 milijuna dolazaka i više od 11,3 milijuna noćenja. Istaknuto je to na današnjoj skupštini TZ-a Primorsko-goranske županije u Opatiji.

Turizam je “osjetljiv”
Turističko tržište je iznimno osjetljivo na sve “potrese” u društvu i među prvima reagira na reseciju koja sve više zahvaća i Europu. Novca je sve manje i, najjednostavnije rečeno - ljudi ostaju kod svojih kuća ili u svojim zemljama i ne odlaze na odmor. Zato je logično da je “bitka za gosta” u vrlo oštroj konkurenciji, napose na Mediteranu, sve teža i veća.

Zbog toga će turistički radnici s Kvarnera u svome programu za 2009. pojačati promidžbu na najbližim turističkim odredištima - na domaćem tržištu, u Austriji, Njemačkoj, Italiji i Sloveniji, odakle na Kvarner dolazi gotovo 80 posto gostiju. No nastavit će se i obrada tržišta Mađarske i Češke, te Skandinavije i Poljske. Izazovna tržišta su V. Britanija, Francuska, ali i sve više atraktivna Rusija, u kojoj su jakom promidžbom u ovoj godini široko otvorena vrata dolasku gostiju.

Zaljev ugode
Kroza sve aktivnosti TZ-a Kvarnera, lokalne turističke zajednice i gospodarstvo “provlačit će se i graditi” novi brand - “Kvarner - jadranski zaljev ugode”. Nastojat će se stvoriti, rečeno je na današnjoj skupštini, novi trajni vizualni identitet temeljem novog branda, kojem će biti prilagođen i web-portal. Inače je sve izrazitija potreba orijentacije na e-marketing.

Među novostima u djelovanju TZ-a Kvarnera bit će i poticanje jačanja Kvarnera kao aviodestinacije, te će posebna pažnja biti posvećena unaprjeđenju obiteljskog smještaja koji je dosad znao “trpiti” u korist velikih hotelskih kuća.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije