OPATIJA - Iduća turistička godina, unatoč najavljenim kriznim
vremenima, trebala bi polučiti rezultate kao i ova, 2008., kada je
zabilježeno više od 2 milijuna dolazaka i više od 11,3 milijuna
noćenja. Istaknuto je to na današnjoj skupštini TZ-a Primorsko-goranske
županije u Opatiji.
Turizam je “osjetljiv”
Turističko tržište je iznimno osjetljivo na sve “potrese” u društvu i
među prvima reagira na reseciju koja sve više zahvaća i Europu. Novca
je sve manje i, najjednostavnije rečeno - ljudi ostaju kod svojih kuća
ili u svojim zemljama i ne odlaze na odmor. Zato je logično da je
“bitka za gosta” u vrlo oštroj konkurenciji, napose na Mediteranu, sve
teža i veća.
Zbog toga će turistički radnici s Kvarnera u svome programu za 2009.
pojačati promidžbu na najbližim turističkim odredištima - na domaćem
tržištu, u Austriji, Njemačkoj, Italiji i Sloveniji, odakle na Kvarner
dolazi gotovo 80 posto gostiju. No nastavit će se i obrada tržišta
Mađarske i Češke, te Skandinavije i Poljske. Izazovna tržišta su V.
Britanija, Francuska, ali i sve više atraktivna Rusija, u kojoj su
jakom promidžbom u ovoj godini široko otvorena vrata dolasku gostiju.
Zaljev ugode
Kroza sve aktivnosti TZ-a Kvarnera, lokalne turističke zajednice i
gospodarstvo “provlačit će se i graditi” novi brand - “Kvarner -
jadranski zaljev ugode”. Nastojat će se stvoriti, rečeno je na
današnjoj skupštini, novi trajni vizualni identitet temeljem novog
branda, kojem će biti prilagođen i web-portal. Inače je sve izrazitija
potreba orijentacije na e-marketing.
Među novostima u djelovanju TZ-a Kvarnera bit će i poticanje jačanja
Kvarnera kao aviodestinacije, te će posebna pažnja biti posvećena
unaprjeđenju obiteljskog smještaja koji je dosad znao “trpiti” u korist
velikih hotelskih kuća.
NOVI BRAND S optimizmom, ali uz veliki trud u turističku 2009.