2022. GODINA REKORDA

U 2022. vecernji.hr i svi njegovi digitalni kanali rušili su rekorde

Canva
13.01.2023.
u 20:29

Uz to šta nas mjesečno čita više od 2 milijuna čitatelja, ti isti čitatelji učine više od 109 milijuna otvaranja stranica. Tim brojkama dosežemo do čak 70% čitatelja u Hrvatskoj. Naši čitatelji vole sve ono što im vecernji.hr pruža, jer naš sadržaj nije samo pusti tekst, već je naš sadržaj i fotografija i video koji je doživio najveći skok u 2022. godini.

Kada smo u siječnju 2022. postigli rekord s najvećim brojem jedinstvenih posjetitelja ikad na portalu Večernjeg znali smo što nas čeka ostatak godine. Sav onaj trud koji smo ulagali iz mjeseca u mjesec donosio je rezultate u digitalnome svijetu. 

Tako nam je cijele 2022. prosjek mjesečnih jedinstvenih posjetitelja veći od 2 milijuna, što je zapravo dokaz da je Večernjem u njegovom ostvarivanju ciljeva „samo nebo granica“. Uz to šta nas mjesečno čita više od 2 milijuna čitatelja, ti isti čitatelji učine više od 109 milijuna otvaranja stranica. Tim brojkama dosežemo do čak 70% čitatelja u Hrvatskoj. Naši čitatelji vole sve ono što im vecernji.hr pruža, jer naš sadržaj nije samo pusti tekst, već je naš sadržaj i fotografija i video koji je doživio najveći skok u 2022. godini. 

Misao vodilja cijelog portala i njegovih društvenih mreža je bila „ništa ne ostavljaj“. Što je u prijevodu značilo, moramo biti prvi, moramo biti na terenu, pokazati čitateljima da pratimo što se događa, a istovremeno da smo relevantni i da dajemo provjerene informacije. Tako smo u 2022. pratili cijeli slučaj Mateja Periše, kako tekstovima tako i videima, naš dopisnik se javljao direktno iz Srbije, liveovima i intervjuima s relevatnim sugovornicima. Redovno smo prvi obavještavali čitatelje što ih čeka s novim zakonima, kada ih očekuju promjene, što će se dogoditi s prelaskom na eura, izvještavali o inflaciji, o nestašici proizvoda. O ratu u Ukrajini razgovarali smo s releventnim stručnjacima, vojni analitičar Večernjeg lista Ante Kotormanović u video intervjuima je objašnjavao cijelu situaciju, a upravo njegove riječi o ratu u Ukrajini, čitatelji Večernjeg lista najviše su cijenili. 

Naš redovni politički intervju tjedna u studio Večernjeg lista donio je aktualne političke teme i probleme, ali i izjave koje su snažno odjeknule u javnosti. Pomno smo pratili rad premijera Plenkovića i presjednika Milanovića kroz video sadržaj, te ih najviše prikazali kroz live format videa, gdje smo u realnome vremenu pratili njihove izjave i reakcije. 

No, dosta o tome šta smo radili, prepustit ćemo brojke da govore same za sebe. 

Facebook stranica Večernjeg lista je u 2022. narasla za čak 70.000 pratitelja što je skok od 10%, Instagram stranica rasla je 8%, a najveći skok vidimo upravo u onome što je trenutno glavni fokus svih društvenih mreža – video, tako su video kanali gdje se shera upravo video sadržaj najviše rasli, na Youtube kanalu Večernjeg lista rasli smo za čak 15000 novih pratitelja što je 95 % rast, a na TikToku gdje nas prati naša najmlađa publika bilježimo najvećo rast u 2022., a to je rast od 179%, došli smo sa 8.600 pratitelja na 24.013. 

Naglasak društvenih mreža bio je na vlastitoj produkciji, ali i na produkciji samih čitatelja, tako da nam je najgledaniji video na Facebooku: Mladenci nakon svadbe na Viru skočili u more, dolazi upravo od naših vjernih pratitelja. Video je ima 2,1 milijun pregleda. 

Uz to naši najgledaniji videi na Facebooku su: Ljubavna priča Messija i Antonelle, snimka automobila koji je zapriječio put vatrogascima, snimka nesreće iz tunela Sveti Rok i razgovor s Ivanom Knoll. Sveukupno video Večernjeg na Facebooku je u 2022. ostvario 263 milijuna pregleda, što je rast od 118% u odnosu na 2021. godinu. 

Na Instagramu Večernjeg lista posvetili smo smo se u protekloj godini Reelsima, kratkim videima, kako bi publici na lakši način približili ono što je zanimljivo i što se događa u svijetu i Hrvatskoj.

Naš Youtube kanal je protekle godine pokazao da je prati korak i trend s kanalima koji imaju puno veći broj pratitelja. U 2022. na Youtubu smo ostvarili 19 milijuna pregleda što je povećanje od 195% u odnosu na prošlu godinu. Naš nagledaniji video na Youtubeu je djelić intervjua s Ivaniševićem gdje govori o Đokoviću, taj video je ostvario 422 tisuće pregleda. 

TikTok kanal nam je najveći skok doživio u vrijeme Svjetskog prvenstva u nogometu tako da u posljednih 50 dana imamo 10 milijuna pregleda što je skok 2495% u odnosu na isto razdoblje ranije, a najgledaniji video je onaj gdje premijer Andrej Plenković slavi s čelnicima Europske Unije koji je pogledan ukupno 900.000 puta.

@vecernjilist Pogledajte trenutak dok Macron i drugi EU čelnici bodre Plenkovića i Hrvatsku tijekom izvođenja penala #vecernji #vecernjilist #plenkovic #macron #eu #croatia #worldcup #qatar ♬ original sound - Večernji list

Prosinac 2022. bio je dokaz da se sav naš trud isplatio i urodio brojkama. Naš video sadržaj imao je preko 40 milijuna pregleda, YouTube kanal bilježio je rast od 382%, a TikTok rast od 1000% u video pregledima u posljednjih mjesec dana.

 

Sve te brojke i naš rast su zaokružile priču koju nastavljamo dalje, a ubrzo vas očekuje i novo, redizajnirano izdanje Večernjeg lista.

Pogledajte u videu kako je vecernji.hr narastao u brojkama od 2017. do 2022. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije