Prema podacima agencije Ipsos Puls1, od 1,17 milijuna mladih u Hrvatskoj u dobi od 10 do 29 godina, tiskovine (dnevne novine i časopise) čita 78%, odnosno više od 905.000. K tome, hrvatska istraživanja pokazuju da čak 54% djece u dobi od 7 do 10 godina, odnosno čak 80% djece u dobi od 11 do 14 godina povremeno čita neke od dnevnih novina i časopisa. Slično istraživanje provedeno u Njemačkoj, jednom od najjačih svjetskih novinskih tržišta, pokazuje da čak 61% ispitanika starijih od 14 godina u posljednjih pet godina nije smanjilo učestalost čitanja novina.
Dapače, čak 16% ispitanika tiskovinama se koristi još češće, a zanimljivo je da je mahom riječ o mladima u dobi od 14 do 29 godina, uglavnom dobrog obrazovanja i relativno dobrih prihoda. Zanimljivi su i podaci još jednoga njemačkog istraživanja o učestalosti čitanja novinskih sadržaja u izrazito mlade populacije od 12 do 19 godina: čak 40% njih tiskovine čita redovito – svaki dan ili više puta tjedno, a ukupno polovina njih redovito koristi sadržaj dnevnih novina u tiskanom ili pak on-line izdanju. Među 15 najportala na njemačkom tržištu novinski portali bilježe najveći broj jedinstvenih korisnika, gotovo 18 milijuna čitatelja na mjesec. U Hrvatskoj pak, među 10 vodećih portala prema gemiusu (najprihvaćenijem istraživanju internetske posjećenosti), tri su novinska, odnosno pet su tzv. news portali.
Tiskovine kod mladih, prema istraživanjima, i dalje imaju status najpouzdanijeg medija, daleko ispred interneta i televizije. Kao glavne razloge korištenja tiskovina mladi navode povećanu potrebu za informacijama (44%), ali i sve veću ponudu novina i časopisa na tržištu (33%). Za 19% ispitanika upravo su tiskovine izvor informacija o novim mogućnostima komuniciranja (kompjutorima, mobilnim tehnologijama i sl.).
na zalost velik broj lose obrazovanih novinara, od kojih velik broj ne bi (zbog lustracije i tuge za bivsom drzavom smjeo vise raditi taj posao) truje mladez ...