CROMARIS

U izvozu 77% orade 
i brancina

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/4
14.03.2018.
u 08:32

Za rast količina, efikasnosti i profitabilnosti zaslužna je strategija kvalitete uz najkraći rok dostave od ulova do potrošača, kažu u Cromarisu

Cromaris je u lanjskoj godini proizveo i prodao 7334 tona ribe, 6,5% više nego godinu ranije, objavili su iz te kompanije u sastavu Adrisa. Vodeći hrvatski i osmi proizvođač orade i brancina u svijetu, najveći je rast ostvario na izvoznim tržištima na kojima je ostvareno 77% prihoda.

S Talijanima najzadovoljniji

Potražnja na najvećem i najznačajnijem talijanskom tržištu rasla je, primjerice, čak 20%, a osim na talijansko, koje je ujedno i najveće svjetsko tržište orade i brancina, izvozilo se i na tržišta Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine te još desetak zemalja, gdje Cromaris opskrbljuje najveće trgovačke lance. U tvrtki tvrde kako su snažan rast količinske prodaje pratili i rast efikasnosti i profitabilnosti, a sve to utemeljeno je na strategiji vrhunske kvalitete proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača. Riblji proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, a na ostala ključna tržišta maksimalno 48 sati od izlova.

Rast bilježi i novoizgrađeno mrijestilište u Ninu. U prošloj godini proizvedeno je više od 20 milijuna komada riblje mlađi, pa mrijestilište već sada daje znatan doprinos ukupnom poslovanju tvrtke i osigurava veliku konkurentsku prednost kontrolom uzgoja ribe od mrijesta do finalnog proizvoda.

Mlađ diže učinkovitost

– Skraćivanje proizvodnog ciklusa i povećanje preživljavanja mlađi izravno utječe na smanjenje proizvodnih troškova i rast ukupne učinkovitosti proizvodnje – ističu. A u sklopu proizvodno-tehnoloških inovacija, s kojima nastavljaju i u ovoj godini, lani su razvijene i vlastite recepture riblje hrane, koje utječu na nutritivni sastav ribe kao gotovog proizvoda.

Uz svježe orade i brancine te rastući segment kornatske hame, sve je više proizvoda dodane vrijednosti – očišćena svježa riba i fileti za lakšu i bržu pripremu, delikatesna marinirana i dimljena riba te specijalna linije organski uzgojenih orada i brancina – koji će uskoro, računa se, činiti čak trećinu ukupnih prihoda kompanije.

– Spremni smo na dalju utakmicu s konkurencijom, naročito na talijanskom tržištu koje je najveće i najbrže rastuće. Poziciju jačamo i na ostalim tržištima na kojima smo prisutni, a radimo i na otvaranju novih – kazao je direktor Cromarisa Goran Markulin, napominjući kako i dalje inzistiraju na vrhunskoj kvaliteti i svježini koji su osnova konkurentske prednosti i zadovoljstva potrošača. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije