ČEKANJE NA PREGLED

U karlovačkoj bolnici moguće je naručiti se i faksom ili e-mailom

bolnica
Kristina Štedul Fabac/Pixsell
23.03.2010.
u 15:28

Ove novine ipak nisu bitno smanjile gužve u samoj bolnici, jer mnogi se, pogotovo stariji, i dalje radije odlučuju na čekanje u redu pred šalterom.

Dok dođeš na red možeš se samo još više razboljeti – komentar je brojnih Karlovčana koji nestrpljivo čekaju svoj red da bi se na šalterima centralnog naručivanja predbilježili za neku od usluga u Općoj bolnici Karlovac.

Ukinuti telefoni

Ta je ustanova prva u Hrvatskoj primijenila novi sustav naručivanja koji je pacijentima omogućio da se naruče i telefonski. Zbog zlouporaba to je ubrzo ukinuto. Međutim, centralnim naručivanjem omogućeno im je da se za pregled specijalista naruče i elektroničkom poštom ili telefaksom. Čini se da je za mnoge to veliki problem, jer većina se ipak odlučuje za čekanje u redu.
– Svaka novina ima poteškoća, pa i ova, zbog čega su se pojavila i opravdana negodovanja pacijenata. Dobra je strana tog sustava što sada više nema dolazaka u bolnicu preko teta, stričeva i drugih veza. Postoji red koji se mora poštivati, a vidljive su i liste čekanja za sve naše usluge – odgovara ravnatelj karlovačke bolnice dr. Nedjeljko Strikić. Dodaje da šalteri za centralno naručivanje rade osam sati dnevno. Najveće su gužve od 9 do 11 sati, dok ih rano ujutro i poslije 13 uopće nema. Poziva pacijente na strpljenje, jer se radi na novim projektima zahvaljujući kojima bi nezadovoljnih trebalo biti puno manje.

Pacijenti neće više lutati

– Uvest ćemo poseban sustav da bi sve naše ambulante bile povezane s centralnom jedinicom naručivanja. Pacijenti više neće lutati po šalterima. Trebat će neko vrijeme da se to realizira. Isto tako svi problemi oko čekanja za naručivanje trebali bi biti riješeni kada za ljeta zaživi projekt ‘'pametne kartice'’ kojom će liječnici obiteljske medicine odmah moći naručiti pacijenta za bolnički pregled – napomenuo je prvi čovjek Opće bolnice Karlovac dr. N. Strikić. Koliko su tražene usluge karlovačke bolnice potvrđuje i podatak da je lani na bolničkom liječenju bilo 17.000 osoba, a više od 300.000 koristilo je usluge bolničkih ambulanti.

Komentara 1

ZM
zmaj1111
22:01 23.03.2010.

U jednu zagrebačku bolnicu poslala sam mail-om scan uputnice pred 10-ak dana, a odgovora nema. Tada sam višekratno zvala kad ću dobiti termin, a odgovor je bio da će oni nazvati. Svi koji su u međuvremenu došli na šalter saznali su za termin odmah (ma kad on bio). Znači ili moraš imati faks,ili moraš imati PC sa skenerom ili cipel-cugom u bolnicu. To sve nema veze s centralnim naručivanjem.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije