Izbjeljivanje

U kineskoj reklami žena gurne crnca u perilicu iz koje izađe - Kinez

reklama
Foto: Screenshot Youtube
1/2
29.05.2016.
u 06:00

Reklama za deterdžent za rublje Qiaobi proglašena je već za najgoru rasističku reklamu svih vremena

Ako je cilj bio privući pažnju, to im je uspjelo više nego što su mogli sanjati, jer za njih su sad čuli svuda.

Reklama za deterdžent za rublje Qiaobi proglašena je već za najgoru rasističku reklamu svih vremena. Na početku reklame na sceni je mlada Kineskinja koja stavlja rublje u perilicu, pojavljuje se crnac u bojama isprljanoj majici, ona ga zove prstom, on prilazi, uvjeren da joj se sviđa, no umjesto poljupca, Kineskinja ga gurne u perilicu. Na kraju iz perilice izlazi Kinez, što oduševljava domaćicu.

Priča o rasističkoj reklami kao stvorena je za društvene mreže, pa i u Kini, gdje su uslijedili napadi, a onda se proširila. Reklama je zapravo kopirana talijanska reklama u kojoj Talijanka svog pomalo otromboljenog bijelog partnera gurne u perilicu i dobije mišićavog crnca...

 

>> Pa ti šalji rasističke poruke na Twitter...

>> Obama: Rasizam je duboko ukorijenjen u američkom društvu

Ključne riječi

Komentara 5

DA
Darko22
08:34 29.05.2016.

wow, zamislite, nisu sve zemlje izgubile sav razum pa da žele promovirati degeneraciju koja su inter-rasni parovi. Pa zašto uostalom i bi, crnci po prosjeku imaju značajno niži iq i puno su veće šanse da će biti nasilan prema ženi ako je ona druge rase.Ako mi ne vjerujete slobodno proguglajte malo.

PP
pp
10:43 01.06.2016.

Hahaha, e da je tako što postojalo dok je Michael Jackson bio živ :)

JZ
Jorgan Zdrmčulj
14:37 31.05.2016.

Koje licemjerje... ona talijanska u kojoj ubaci bjelca a izađe crnac je sasvim OK, a ova je kao "rasistička". Gnjusno. BTW, svi "izmi" uvijek idu u dva smjera...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije