Građani vjeruju novinama više nego političarima! Pokazalo je to opsežno istraživanje o povjerenju građana u institucije čije je rezultate u ožujku ove godine objavio sociolog Duško Sekulić. U odnosu na 2004. povjerenje u novine poraslo je čak 23 posto, što ih je svrstalo na sedmo mjesto, dok su Vlada i Sabor na 10. odnosno na 11. mjestu.
Istinitost, aktualnost, borba protiv korupcije, ekskluzivne informacije i raznoliki sadržaj koji donosi za svakoga ponešto recept su koji donosi povjerenje građana, a time i poslovni uspjeh. Najbolji dokaz za to su Večernji list, 24 sata, Poslovni dnevnik i mnoga druga Styrijina izdanja u Hrvatskoj. Baš sva bilježe porast tiskane naklade u srpnju 2011., pa Styrijina Tiskara Zagreb radi punim kapacitetom.
Ukupna mjesečna tiskana naklada svih dnevnih i tjednih izdanja u proteklom je mjesecu iznosila gotovo 10 milijuna primjeraka.
U srpnju je počela rasti i prodana naklada, pa su sve Styrijine dnevne novine vodeće u svojoj kategoriji. Najveći porast naklade u srpnju bilježe 24 sata. U odnosu na lani, prodaja im je porasla čak 10 posto.
Do najvećeg izražaja to dolazi petkom, pa je tako 22. srpnja ukupna prodana naklada 24 sata, Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista iznosila više od 305 tisuća primjeraka. 24 sata kao najtiražniji hrvatski dnevni list i jedine dnevne novine koje čita cijela Hrvatska petkom prodaje više od 200.000 primjeraka.
Sportski tjednik SportMAX koji izlazi subotom u izdanju Večernjeg lista pravi je hit na kioscima. Posljednji broj, prepun ekskluzivnih intervjua i reportaža iz svijeta nogometa i ostalih sportova, tiskan je u 40.000 primjeraka.
I druga Styrijina izdanja u Hrvatskoj bilježe odlične rezultate. Rekordnu nakladu od čak 70.000 primjeraka, kao i rekordnu prodaju bilježi tjednik 24sata Express koji se na tržištu profilirao istraživačkim temama, neobičnim reportažama i ekskluzivnim intervjuima iz svijeta politike i estrade. 24 Junior Dječji zabavnik najprodavaniji je tjednik za djecu. Na fantastične rezultate 24 sata zasigurno je utjecalo uvođenje raskošnih izdanja koja se prodaju uz list poput Najljepših priča, kulinarskog tjednika Skuhat ću te, Bingo plusa...
Čitatelji Poslovnog dnevnika, najrelevantnijih poslovnih novina u zemlji, posebno su dobro reagirali na prilog New York Timesa na hrvatskom jeziku ponedjeljkom, kao i na niz business to business (b2b) izdanja, od Medija & marketinga do Business Peoplea.
...svaki Cigo svoga konja hvali...:)))