marketinška kampanja

Restoran iz Opatije našao se velikim plakatima u Beogradu, vlasnik objasnio zašto

Opatija: Turisti prošetali suncem obasjanim turističkim centrom na Kvarneru
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
1/3
02.09.2022.
u 15:02

Tvrdi da gosti, posebno iz Beograda, rado dolaze na ovo područje na odmor, a Opatija im je i lako dostupna.

Jedan opatijski restoran odlučio se ove godine reklamirati izvan Hrvatske te direktno pristupiti gostima koji još niti nisu došli na odmor u Lijepu Našu. Tijekom ljetnih mjeseci restoran Molo tako je u Beogradu proveo uspješnu marketinšku kampanju. Na više lokacija u glavnom gradu Srbije postavili su velike plakate s porukom "Molo nam za sriću triba".

Vlasnik ovog opatijskog restorana Roni Voskion, na takav se potez odlučio zato što je emitivno tržište Srbije itekako bitno za Opatiju, a i čitavu kvarnersku regiju, rekao je za Novi List. Tvrdi da gosti, posebno iz Beograda, rado dolaze na ovo područje na odmor, a Opatija im je i lako dostupna. Posjetiteljima iz Beograda do Opatije je "sve ravno", kažu u šali njegovi gosti. Naime, treba im tek 4,5 do 5 sati vožnje do ovog turističkog odredišta, a za aviogoste postoje i direktne linije Air Srbije.

Voskion kaže kako su Srbi česti gosti u Opatiji, traže kvalitetu koju smatra da im može ponuditi, a važni su i jer nisu vezani samo za ljetne mjesece. I izvan špice sezone, srpski gosti dolaze na vikende ili manje odmore, "tim više što smo im poznati kao gastrodestinacija" zaključuje on. Naglašava da su gosti iz Srbije dobri potrošači, a na kampanju s plakatima odlučio se kada je primijetio znatan rast broja dolazaka gostiju iz te susjedne zemlje.

VIDEO: Pršut bi mogao poskupjeti i do 70 posto ali tko će ga kupovati?

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije