Dugogodišnji nositelj titule najvećega gradskog gubitaša, osječki GPP ostvario je ono što se činilo nemogućim – u recesijskoj godini povećao je prihode od marketinga za više od 40 posto! Prije svega, objasnio je direktor Igor Medić, zahvaljujući nuđenju novih mogućnosti oglašavanja klijentima na vozilima javnog prijevoza, tramvajima i autobusima, ali i akcijama unutar njih.
– Zaradili smo 500.000 kuna dodatnih prihoda zbog čega nećemo morati povećavati cijenu voznih karata, ali i pokrenuli trend koji prate druga javna poduzeća u Hrvatskoj – dodao je Medić.
Klijenti su, kaže, prepoznali alternativni način oglašavanja na način da su vozila javnog prijevoza oslikali simbolima svoje tvrtke, ali i ujedno darivali putnike simboličnim darovima, primjerice majicama. Tako su i jučer korisnici tramvaja na dar dobili poklon paket Perutnine Ptuj, a paketi ih, uđu li u “pravi” tramvaj, očekuju i idućih dana. Podsjetili su i na tramvajske partyje koji su se održavali, kao i suradnju s nevladinim udrugama.
– Mali su to, ali bitni znakovi pažnje. U odnosu na 2009. imamo povećanje broja putnika za 13 posto. Je li to posljedica toga, teško je tvrditi, ali GPP je postao popularniji nego ikad – zaključio je direktor čiji odjel marketinga godišnje zaradi 1,5 milijuna kuna, najviše ikad u svojoj povijesti.
Čestitke osječkom GPP. Da je poslovao u recesijskoh državi, zarada bi bila veća, ali je poslovao u OPLJAČKANOJ HRVATSKOJ a to su mnogo teži uvjeti poslovanja nego u recesiji.-