U ponedjeljak se održava prvi Piknik, novo okupljanje industrije komunikacija, marketinga, medija i biznisa. Iza Piknika stoji dobro poznata ekipa, agencije 404 i Pepermint, tim koji organizira Weekend Media Festival u Rovinju, po mnogima najuspješniji komunikacijski festival u regiji. Uoči prvog Piknika razgovarali smo s Nikolom Vrdoljakom, direktorom agencije 404, koja uz Pepermint stoji iza cijele ideje.
Kako je nastala ideja o Pikniku?
U proteklih osam godina na Weekendu smo često komentirali kako bi nam dobro došlo još sličnih okupljanja tijekom godine na različitim mjestima. Cijela komunikacijska industrija razvija se toliko brzo da godišnji festivali više ne mogu pokriti sve teme dovoljno aktualno. Uz to, jedna od svrha ovakvih događanja je da nametnemo teme koje su tek u začecima i tako potaknemo razvoj domaćeg tržišta. Rovinj se pokazao kao izvrsna lokacija za kraj ljeta, ali htjeli smo svakako nešto organizirati i u Zagrebu. Nešto kraće, ali češće i još dinamičnije. Zato ćemo se na Pikniku okupljati svaka dva mjeseca.
Kako je zamišljen koncept Piknika?
Koncept koji smo primijenili u Rovinju pokazao se kao vrlo uspješan i zato ga nismo bitnije mijenjali. I na Pikniku želimo istraživati trendove i prilike, učiti od najboljih, slušati inspirativna predavanja, razmjenjivati mišljenja, govoriti o problemima. Pritom ne želimo biti zamorni, jer smo uvjereni, a pokazuju to i iskustva s Weekenda, da se uz zabavu i networking najbolje uči. Zato smo i izabrali ime Piknik.
Kome je Piknik namijenjen?
Svi koji se profesionalno bave komunikacijama u najširem smislu riječi dobrodošli su nam. Očekujemo najviše kolega iz medija, marketinga i agencija, PR-ovce, ali i oglašivače. Siguran sam da će već prvi Piknik privući i čelne ljude kompanija jer komunikacije su tema koje više nije ograničena na PR ili marketing, danas se od svih očekuje da znaju kako komunicirati.
Kakve su reakcije na najavu prvog Piknika?
Imali smo velika očekivanja, ali čak su i ona premašena. Znali smo da ljudima u komunikacijama nedostaje ovakvih okupljanja, sad vidimo da je to zapravo nasušna potreba. Prvi Piknik sigurno će okupiti puno ljudi, očekujem zanimljive rasprave, ali i odličnu zabavu.
Koga dovodite u goste?
Izbor prvog gosta pokazao se, po reakcijama koje su do nas došle, kao pun pogodak. Predavač će biti Russell Siegelman, čovjek koji više od 20 godina radi u Silicijskoj dolini. Russell je radio s Billom Gatesom u Microsoftu, u karijeri je investirao u više od 40 tehnoloških startup kompanija, a danas i predaje na sveučilištu Stanford. S njim dolazi i velika grupa polaznika MBA programa s najprestižnijih poslovnih škola Stanforda i Yalea. Američke goste povezat ćemo s našim malim poduzetnicima pa će se na prvom Pikniku predstaviti hrvatski startupi Bellabeat, Oradian i Photomath.
Kako će izgledati buduća izdanja Piknika?
Bit će sve bolja. Format će ostati isti, red predavanja, red zabave. Najveći izazov zapravo je izabrati aktualnu i intrigantnu temu, onu koja će imati najveći utjecaj na našu industriju. Zato ćemo stalno osluškivati što se govori i gledati što se događa. Svakako ćemo se konzultirati s kolegama iz naših stručnih udruga – HURA-e, HUOJ-a, digiHURA-e i IAB-a.