NAJVEĆA REGIONALNA KONFERENCIJA

Večernjakov party s Matijom Cvekom oduševio sve na otvaranju Weekenda.15

Rovinj: Otvorenje Weeekend Media Festivala
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
1/11
23.09.2022.
u 15:55

Danas su počela i predavanja te paneli, koji su otvoreni intrigantnim razgovorom 1 na 1 između Igora Alborghettija i izraelskog novinara i stručnjaka za Mossad Yossija Melmana.

Za spektakularno otvorenje Weekenda.15 sinoć su se u svom jedinstvenom stilu pobrinuli Darko Rundek i Jazz orkestar HRT-a, a atmosferu su dodatno zagrijali popularni Matija Cvek i The Funkensteins nakon čega je uslijedio party Večernjeg lista kada su na pozornicu stigli Matija Cvek & The Funkensteinsi. Danas su počela i predavanja te paneli, koji su otvoreni intrigantnim razgovorom 1 na 1 između Igora Alborghettija i izraelskog novinara i stručnjaka za Mossad Yossija Melmana.

„Weekend ima moć privlačenja ljudi već 15 godina, unatoč tome što smo na samom početku ove priče zamislili nešto što je trebalo biti puno manje i kraće. Međutim, evo nas 15 godina kasnije kao najveća regionalna komunikacijska konferencija. Ove smo godine napravili sintezu čak dvaju festivala, te smo stoga ponosni što smo u Rovinju ugostili međunarodni festival kreativnosti Golden Drum“, istaknuo je prilikom otvaranja Weekenda Tomo Ricov, direktor Festivala i direktor programa te nadodao da svoj uspjeh duguje i generalnom pokrovitelju od samih početaka – Adris grupi.

 

Tajne službe i informativni milje oduvijek su tema brojnih špekulacija, teorija, a nerijetko i zavjera, a rijetko koja tajna služba dosegla je kultni status kao izraelski Mossad. Yossi Melman, publicist, novinar i čovjek s tisuću priča od kojih vjerojatno više od pola nikada neće izaći u javnost, otvorio je jubilarni  Weekend.15 u intrigantnom 1 na 1 razgovoru s moderatorom Igorom Alborghettijem pred prepunom dvoranom zainteresiranih posjetitelja.

Uz poneku pikanteriju iz svijeta tajnih službi, kao što je priča o umetanju uređaja za prisluškivanje u kupaonicu diktatora koji je na kraju nikad nije koristio, dominantan motiv intervjua bila je tehnologija i njezina uporaba u brojnim operacijama. Iako suvremene tehnologije igraju bitnu ulogu u brojnim segmentima obavještajnih operacija, ljudski faktor još uvijek je nezamjenjiv. Osim akcija i operacija koje su dostojne filmova Jamesa Bonda, zanimljiva je i činjenica da ova obavještajna služba ima i zadatke koji spadaju u domenu diplomatskih poslova.

Foto: Weekend.15

“Postoji posebni odjel u Mossadu, koji je odgovoran za tajne diplomatske veze s državama u kojima Izrael nema službeno predstavništvo. Pogotovo arapske zemlje koje nas okružuju. Tajno stvaraju veze s određenim kompatibilnim krugovima, kako bi u jednom trenu oni postali javni. Npr. Saudijska Arabija je dobar primjer, godinama su Izrael i Saudijska Arabija imali loše odnose, no zbog drugih prijetnji kao što je npr. Iran i u takvim situacijama postoji volja za suradnjom iz brojnih razloga. U nekim slučajevima Mossad djeluje kao zamjena ministarstvu vanjskih poslova,” otkrio je Yossi Melman.

Konačno je šira javnost dobila priliku upoznati čovjeka koji stoji iza digitalizacije automobilske industrije. Nikola Dešković je na primjeru svoje uspješne kompanije AutoScout24 istaknuo kako je bilo uzbudljivo, ali i zahtjevno surfati na valu interneta te što je sve morao poduzeti kako bi transformirao i digitalizirao kupovinu, odnosno prodaju automobila. Ono što je Dešković kao iskusni digitalac u svijetu automobilske industrije, to su Dražen Mavrić, CEO NOVA TV, Branko Čakarmiš, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska i glavni izvršni direktor Adrija regiji Robert Šveb, glavni ravnatelj HRT-a pod moderatorskom palicom TV urednika i voditelja Petra Štefanića. Iako se danas televizija konzumira na drugačiji način u odnosu na razdoblje od prije 30 godina, panelisti su se složili da televizija nije izgubila na magiji, naprotiv – novom tehnologijom samo je dobila. Tri vodeća čovjeka triju nacionalnih televizija objasnila su zašto danas prikazuju Dnevnik u isto vrijeme, kao i što misle o Zakonu o elektroničkim medijima

Foto: Weekend.15

Za svoj 15. rođendan Weekend je posjetiteljima poklonio jedinstvenu priliku da pogledaju jednu od najpopularnijih izložbi na svijetu koju je do sada vidjelo preko 400 tisuća ljudi u preko 40 država. Utjecajna izložba „Tolerance Poster Show“ pod pokroviteljstvom DIRECT MEDIA United Solutions u prostorima stare Tvornice duhana predstavila je čak 94 umjetnička djela kojima su dizajneri iz cijelog svijeta pokazali što za njih znači danas toliko važan pojam tolerancije. Izložbu je otvorio Stefan Gajić, Creative Lead & Art Director u DIRECT MEDIA United Solutions, a među izloženim radovima bili su i oni dizajnera iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Crne Gore.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije