Nakon odličnog uspjeha u listopadu, portali iz Styria digitalne grupe ponovno ostvaruju odlične rezultate: zajedno dosežu do gotovo 1,5 milijuna ljudi u Hrvatskoj!
Rezultati istraživanja gemiusAudience za studeni 2012. godine pokazali su rastući trend na većini hrvatskih portala. Tako je Vecernji.hr postigao odličan rezultat – porast čitanosti od 8% donosi rekordni broj čitatelja, njih 708.625. Ozbiljnim, transparentnim i vjerodostojnim izvještavanjem te dodatnom usmjerenošću na središnju Hrvatsku i područje Zagreba, redakcija portala Večernjeg lista i dalje radi na povećanju čitateljske baze i njihova zadovoljstva.
24sata.hr je čitalo više od milijun ljudi, čime je ostvaren apsolutni rekord! 24sata trenutačno se nalazi na drugoj poziciji po posjećenosti svih hrvatskih stranica sa samo 8000 čitatelja manje nego Index.hr. Zanimljivim i aktualnim sadržajima poput velikog božićnog specijala te stalnim novitetima poput rubrike Astro, 24sata.hr zadržava postojeće i privlači nove čitatelje i njihovo povjerenje.
– Nove čitatelje privukli smo zanimljivim i raznovrsnim sadržajima. S njima komuniciramo svim kanalima i oni aktivno sudjeluju u kreiranju mišljenja i vijesti. Naš rast je organski, nismo koristili trikove i preusmjerili korisnike s drugih web-stranica i servisa – izjavila je Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje 24sata i Večernjeg lista.
Velik uspjeh postigao je i najčitaniji poslovni portal u Hrvatskoj – Poslovni.hr. Još se jednom pokazalo da je nedavni redizajn bio potreban i odlično odrađen posao te je Poslovni.hr u studenome čitalo čak 8,3% više ljudi – tj. više od 255.000 čitatelja. Apsolutni rekord koji portal Poslovnog dnevnika i dalje svrstava u top 15 hrvatskih web-stranica!
I naši specijalizirani portali – Zdravakrava.hr, Budi.in i Gastro.hr – ostvarili su odlične rezultate, a Zdrava krava i Budi IN pozicionirali su se kao vodeći u svojoj niši.
od yu lista srpske progandne mašinerije su bolji barem 50 puta..