Čak 562.047 hrvatskih građana u srpnju je posjetilo portal vecernji.hr. S 40.000 čitatelja više nego u lipnju, portal Večernjeg lista zabilježio je porast posjećenosti od 7,83% prema istraživanju gemiusAudience. Ovaj značajan porast rezultat je povjerenja koje hrvatski internet korisnici imaju u provjerene informacije objavljene na portalu, kao i dostupnosti tih informacija na različitim platformamama: računalima, mobitelima, iPadu ili društvenim mrežama.
Srpanj se pokazao kao vrlo uspješan mjesec i za ostale portale iz Styria-grupe. Tako je 24sata.hr skočio za čak dvije pozicije te ispred tportal.hr-a i index.hr-a zauzeo drugu poziciju po čitanosti. Prvu poziciju i dalje drži net.hr. Najutjecajniji poslovni medijski brend u Hrvatskoj – Poslovni dnevnik – svojim portalom i dalje bježi daleko ispred konkurencije te ga čita više od 140.000 ljudi.
Kroz sve svoje web portale, Styrija ostvaruje doseg do čak 64,07% tj. 1,300.000 internet korisnika u Hrvatskoj, čime daleko nadmašuje doseg prvog konkurenta.
Istraživanje gemiusAudience provode partnerske istraživačke tvrtke Valicon i Gemius S.A. U istraživanju sudjeluje preko 140 stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/
Nemojte se umisliti. To su oni ljudi koji su do srpnja čitali Vjesnik.hr koji se tada i ugasio.