Čak 621.411 hrvatskih građana u kolovozu je posjetilo portal vecernji.hr. Sa 60.000 čitatelja više nego u srpnju, portal Večernjeg lista zabilježio je porast posjećenosti od 10,56% prema istraživanju gemiusAudience. Ovaj značajan porast rezultat je povjerenja koje hrvatski internetski korisnici imaju u provjerene informacije objavljene na portalu, kao i dostupnosti tih informacija na različitim platformama: računalima, mobitelima, iPadu ili društvenim mrežama.
Kolovoz se pokazao kao vrlo uspješan mjesec i za ostale portale iz Styria-grupe. I 24sata.hr i Poslovni.hr ostvarili su rekordnu posjećenost. 24sata.hr u kolovozu je posjetilo 841.997 čitatelja, što je rast od 3,64%. 24sata.hr sada je na trećem mjestu iza Net.hr-a i Indexa.
Poslovni.hr, portal Poslovnog dnevnika, čitalo je 155.050 građana, što je čak 14.87% više nego u srpnju te je ujedno riječ i o rekordnoj posjećenosti za portal Poslovni.hr. Time je još jednom potvrđena uvjerljivo vodeća pozicija portala Poslovnog dnevnika kao lidera u segmentu hrvatskih poslovnih web-stranica.
Istraživanje gemiusAudience provode partnerske istraživačke tvrtke Valicon i Gemius S.A. U istraživanju sudjeluje više od 140 stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web-stranica usporedivi su i javno dostupni na web-adresi: http://www.audience.com.hr/
Vecernji.hr u kolovozu ostvario rekordnu posjećenost!
Istraživanje gemiusAudience za kolovoz pokazalo je odlične rezultate čitanosti portala grupe Styria
Komentara 15
Pljuc-Hraaaac!
Nitko se ne samohvali kao vi. Jos da ste zaradili koju kunu... hahahha! Jedva cekam da ekonomski propadnete i da nestanete s ove planete!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hraaaac-Pljuc!