Električni automobili, kojima je u praktičnoj vožnji testiran doseg, postigli su razočaravajuće rezultate. Naime, prema testu AutoBesta, samo je pet od 15 testiranih električnih modela doseglo više od 90 posto službenog tvorničkog ciklusa.
Žiri AutoBesta, koji se sastojao od 30 europskih novinara, testirao je 15 električnih automobila u blizini Barcelone s osnovnom prodajnom cijenom od maksimalno 32.000 eura na probnoj stazi.
Niti jedan model nije napravio manje od 75 posto svoje navedene udaljenosti. Prema praktičnom testu, pokazalo se da se znatna udaljenost može prijeći i nakon što indikator baterije pokazuje da ne možete nastaviti vožnju. Od svih 15 testiranih automobila, bilo je moguće ostvariti još 14 do 37,8 kilometara stvarnog dometa, navodi Revija HAK.
Upravo najjeftiniji električni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat. Dacia je ostvarila 98,67 posto svog homologiranog dometa, odnosno 221,03 kilometra u odnosu na obećana 224 kilometra. Na dnu liste ostala je Honda-e sa 78,46 posto navedenog raspona i Citroën ë-C4 sa 74,59 posto.
Rezultati mjerenja dometa:
Citroën ë-C4 : 262,54 km (74,5 posto tvornički deklariranog dometa)
Cupra Born: 339,11 km (79,9 posto)
Dacia Spring : 221,03 km (98,6 posto)
Fiat 500e: 265,46 km (82,9 posto)
Honda e : 174,18 km (78,4 posto)
Hyundai Kona: 446,64 km (92,2 posto)
Kia e-Niro: 433,35 km (95,2 posto)
Mazda MX-30: 183,32 km (91,6 posto)
Nissan Leaf: 311,06 km (80,7 posto)
Opel Corsa-e: 284,11 km (90,1 posto)
Opel Mokka-e: 260,37 km (80, 3 posto)
Peugeot e-2008: 255,62 km (79,3 posto)
Peugeot e-208: 269,67 km (79,3 posto)
Renault Zoe: 334,22 km (85,9 posto)
VW ID.3 : 338,53 km (80,4 posto)
VIDEO HZJZ dopunio preporuke o cijepljenju, Pfizerovo cjepivo odobreno i za djecu stariju od 5 godina.
Daleko je to od upotrebljivog automobila za putovanja ili za ozbiljan posao. Samo gradska vožnja s posla i na posao, šoping i to je to...