Već početkom rujna znali smo da nas čeka odlična jesen! To su potvrdili najnoviji rezultati istraživanja MEDIApulsa koji su Večernjem listu donijeli titulu najčitanijih novina u svojoj kategoriji u Hrvatskoj i u gradu Zagrebu! Više od 330.000 čitatelja u rujnu Večernjaku je osiguralo prvo mjesto u Hrvatskoj među dnevnim novinama koje se prodaju po cijeni od 7 kuna. U gradu Zagrebu smo na toj poziciji već četiri mjeseca zaredom, a veću čitanost u odnosu na prvog konkurenta na području Zagreba bilježimo i u prosjeku cijele 2013. godine.
Rezultati su izvrsni usporedimo li ih i s godinom iza nas. Večernji list je na razini Hrvatske u trećem kvartalu 2013. (srpanj-rujan) imao 40.300 ili 13,5% čitatelja više nego u istom kvartalu 2012. godine, dok su gotovo sve ostale novine zabilježile pad broja čitatelja. Pridodamo li tome i medalju Quadal za kvalitetu, koju ste nam drugi put dodijelili u siječnju 2013., jasno je da je ovo godina velikog uspjeha Večernjaka!
Uspjeh nije izostao ni na portalu vecernji.hr, gdje je trend porasta čitanosti prisutan još od početka godine. Prema istraživanju GemiusAudiencea, u siječnju je večernji.hr bio portal s najvećim rastom u Hrvatskoj na ljestvici top 10 portala, a jednako uspješan bio je i u trećem tromjesečju 2013. – portal je posjetio 753.341 jedinstveni korisnik, što je 25,3% ili otprilike 150.000 više posjetitelja nego u istom razdoblju lani. To je dokaz da vecernji.hr ima zainteresiranu publiku koja mu se često vraća, ali i da svakodnevno dobiva nove čitatelje. Ovi odlični rezultati čitanosti Večernjeg lista i njegova portala zaista su razlog za veselje, ali i dodatna motivacija da budemo još bolji i da vam svakodnevno donosimo još kvalitetnije, zanimljivije i ekskluzivnije informacije. Hvala vam što ste prepoznali naš trud i pozivamo vas da nas i dalje pratite s povjerenjem.
>> Vecernji.hr kroz povijest: Kako je portal izgledao 1999. godine?
>> Novi Vecernji.hr – tradicija u spoju s najmodernijom tehnologijom