Na današnjem otvorenom dijelu 219. sjednice Vlade RH, koja je započela u 13 sati raspravljalo se o ukupno 25 točaka.
Ministar pravosuđa Orsat Miljenić predstavio je prvu, odnosno nacrte prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Prekršajnog zakona koji je jednoglasno usvojen.
Redom je uslijedilo usvajanje ostalih nacrta konačnih prijedloga pojedinih zakona poput Zakona o sudovima za mladež, Zakona o zaštiti novčarskih institucija i Zakona o poljoprivrednom zemljištu.
- Ovim omogućujemo brže raspolaganje te stavljanje u funkciju nekorištenog poljoprivrednog zemljišta - komentirao je ministar Tihomir Jakovina. Boris Lalovac osvrnuo se na dodjelu sredstava žurne pomoći za ublažavanje posljedica elementarnih nepogoda nastalih od poplave i tuče u 2014. godini u Vukovarsko-srijemskoj županiji te pomoć za štete nastale od poplave u kolovozu 2014. godine u Gradu Slatini u Virovitičko-podravskoj županiji. Istaknuo je da će država tim područjima omogućiti pomoć u iznosu od 14 milijuna kuna.
Usvojeni je i prijedlog o dopuni Odluke o kriterijima i načinu financiranja troškova javnog prijevoza redovitih učenika srednjih škola u razdoblju siječanj - lipanj 2015. godine.
- Financiramo prijevoz učenika u cijeloj RH, da bi postotak učenika koji završavaju srednju školu i dalje bio drugi najviši u Europi - kazao je premijer Zoran Milanović dok je ministar Vedran Mornar pojasnio je da je bitno i što će se financiranje troškove prijevoza srednjoškolaca izuzeti od ovrha.
Jednoglasno je i prihvaćena i 14. točka dnevnog reda koja se odnosila na prodaju dionica kompanije Đuro Đaković.
- Izuzet ćemo iz prodaje dionice Đure Đakovića vrijedne 14 milijuna kuna i ustupit ćemo ih HRVI čiji su zahtjevi neriješeni - najavio je ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak.
Na sjednici su, između ostalog, usvojene i odluke za financiranje održivih hrvatskih željeznica u Europi te prijedlog odluke o pokretanju postupka za sklapanje Ugovora o financiranju između Republike Hrvatske i Europske investicijske banke za Projekt nacionalnog sufinanciranja EU fondova u razdoblju od 2014. - 2020. godine. Odlučeno je da će HŽ Cargo financirati obnovu voznog parka, modernizaciju i integraciju infrastrukturne tehnologije s 41 milijunom eura.
>>'Hrvatska bi zbog poništenog natječaja mogla ostati bez 150 mil. eura'
>>Linić: U dvije godine provedbe postignut je cilj, zašto se Vlada ne hvali time?
opet predizborni trikovi....