utrka smrti

Vožnju smrti Čolak i Opačak snimali kamerama u autima

dalibor opačak
K. Štedul-Fabac/PIXSELL
10.11.2010.
u 10:09

Prema snimkama nadzornih kamera policija je izračunala da su prije sudara vozili brzinom većom od 200 km/h

Stravična prometna nesreća u kojoj je hrvatski automobilistički as Marin Čolak nedaleko od raskrižja Bosiljevo na autocesti A6 svojim Ferrarijem 360 modena u smrt odveo dvadesetogodišnju Dubrovkinju Ivanu Obad snimljena je kamerama iz oba automobila. Informacija je to iz istrage koja se o toj nesreći i dalje intenzivno provodi.

Navodno su u automobilima bile ugrađene kamere, a snimke s njih često su objavljivali na internetskim portalima koje posjećuju ljubitelji brzina. Kako je Čolakov Ferrari, registarskih oznaka ZG MARIN-1, potpuno izgorio, zahtjev za izuzimanje kamere upućen je samo za Nissan koji je vozio Dalibor Opačak. Iako je Opačak već kao svjedok dao izjavu o nesreći, ponovno je priveden u Policijsku postaju Duga Resa.

Ispitan kao osumnjičenik
– Vozač Nissana priveden je u naše prostore vezano za nesreću koja se dogodila na autocesti. Ispitan je u svojstvu osumnjičenika o okolnostima izazivanja prometne nesreće sa smrtnim stradavanjem, a nakon toga je pušten na slobodu. Kriminalističko je istraživanje u tijeku, a o rezultatima zasad ne mogu govoriti – potvrdila je Tamara Grčić, glasnogovornica PU karlovačke.

>>Pogledajte video u kojem Opačak ruši rekord staze na Grobniku

Opačak je priveden istog dana kad je Općinsko državno odvjetništvo u Karlovcu podnijelo istražni zahtjev u kojem se za izazivanje prometne nesreće u kojoj je poginula Ivana Obad tereti Marin Čolak. Ističe se i da je brzina u trenutku dodira dvaju automobila uvelike prelazila dopuštenu. Prema snimkama nadzornih kamera autoceste koje su zabilježile utrku dvaju sportskih automobila, u tom trenutku vozili su više od 200 kilometara na sat.

>>Grafički prikaz sudara Ferrarija i Nissana

Iako je Čolak profesionalni vozač, u istražnom zahtjevu piše da nije pravilno ocijenio položaj svog Ferrarija, pa je stražnjim desnim dijelom udario u Nissan registracije ZG 2716-DZ, koji je desnim trakom vozio Opačak. Ferrari se zanio, sletio desno izvan autoceste, udario u rubni kamen i signalizaciju te se nakon višestrukog prevrtanja zapalio.

Slijedila je i eksplozija spremnika goriva, a u plamtećoj buktinji život je izgubila mlada Dubrovkinja. Hoće li do podizanja optužnice za izazivanje nesreće i smrt Ivane Obad biti terećen i Opačak, još se ne zna. Njegov Nissan pregledao je i prometni vještak kako bi zabilježio sva oštećenja. Suparništvo između Čolaka i Opačka na brzinama višima od 200 kilometara na sat traje već godinama. Obojica su se utrkivali na susretima ljubitelja oktana na automotodromu Grobnik.

Čolak je do prošle godine bio vlasnik rekorda staze Grobnik u kategoriji nenatjecateljskih automobila. Na toj stazi, prema tvrdnjama nekih automobilističkih stručnjaka, Čolak je odvezao više od 10.000 krugova pripremajući se za službene nastupe.

Ipak, prošle godine njegov je rekord za čak dvije sekunde popravio Danijel Opačak, amaterski vozač. Taj je rezultat još važniji zna li se da je Opačak iz godine u godine sam nadograđivao svoj automobil i od Nissana 350 Z stvorio respektabilnu trkaću jurilicu. Ta utrka također je snimana iz automobila kamerom, a snimka se i danas može pogledati na mnogim internetskim portalima.

Iz bolnice u pritvor
Nakon podnošenja istražnog zahtjeva, Državno odvjetništvo zatražilo je pritvaranje Marina Čolaka zbog opasnosti od ponavljanja kaznenog djela i utjecaja na svjedoke. U ovom slučaju zakonom je zapriječena kazna od jedne do deset godina zatvora. Ipak, Čolak će još neko vrijeme ostati u bolnici. Nakon saniranja prijeloma, nalazi se na traumatologiji Opće bolnice Karlovac, gdje ga još očekuje operacija glave.

Ključne riječi

Komentara 87

OB
-obrisani-
11:01 11.11.2010.

postoji dobar razlog za ograničenje brzine od 130 kilometara na sat svi koji voze preko toga trebali bi se zapitati odkud im ta bahatost zbog koje vjeruje da se zakoni fizike ne odnose na njih

ŽI
živac
14:03 10.11.2010.

Ma jeli kuckuctuctuc, nije dovoljno šta plačamo već ionako skup benzin, skupe registracije vozila i da ne nabrajam dalje, ti bi još da se gradi nekim kretenima neka pista, svašta............

OB
-obrisani-
10:36 11.11.2010.

nakon noćnih izlazaka

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije