Gavellin plakat za predstavu ''Fine mrtve djevojke'' koji prikazuje dvije porculanske figurice Djevice Marije u zagrljaju nije uvredljiv samo kršćanima već i muslimanima. Stoga se muftija dr. Aziz ef. Hasanović javnosti, a posebno umjetnicima, obratio pismom u kojem apelira na poštovanje vjerskih osjećaja i suzdržavanje od njihovih vrijeđanja.
– Vjera je oduvijek bila i predmetom inspiracije kako za vjernike tako i za one koji ne vjeruju. Vjerski postulati, simboli i ostale vjerske vrijednosti predmetom su poštovanja svakog vjernika. Kada su u pitanju kršćanstvo i islam, posebno mjesto zauzima Merjem ili djevica majka Isusa, koja je jedna od osoba u povijesti koju se jednako poštuje u islamu i kršćanstvu. Iako neprihvatljivo, možda bi moglo biti razumljivo da se u proteklim vremenima dopuštalo vrijeđanje vjerskih i svakih drugih osjećaja zbog ''nizine“ stupnja civilizacijskog razvoja. Međutim, trend vrijeđanja vjerskih osjećaja pod raznoraznim krinkama slobode sve više jača. Dopušteno je da svatko uživa slobodu i da se slobodno izražava, na kraju uživamo u slobodnom društvu, ali ista sloboda ne podrazumijeva vrijeđanje ni u kom smislu pa tako ni vrijeđanje vjerskih osjećaja. Također, neprihvatljivo je da drugi određuju što je za koga uvredljivo pa je tako i kad je u pitanju vjera – napisao je muftija ef. Hasanović.
– Slika na plakatu za predstavu ''Fine mrtve djevojke“ uvrijedila je muslimane i u prvoj verziji iako je ona tradicionalno kršćanska. Još više zabrinjava istaknuta želja da se muslimani, ako to nisu shvatili s prvog plakata, uvrijede posebno izrađujući plakat u kojima je Merjem/djevica Marija prikazana u burkama. Islamska zajednica najoštrije osuđuje vrijeđanje bilo čijih i bilo kakvih, pa tako i vjerskih osjećaja – dodao je muftija ef. Hasanović i na kraju pozivao sve umjetnike ''da svojim kreativnim umjetničkim radom oplemene naše društvo vodeći računa o tome da nikoga ne uvrijede, jer oni sami najbolje znaju da vrijeđanje nije umjetnost, niti je to bilo čije pravo i sloboda.''
>>Oliver Frljić otkazao suradnju Gavelli zbog povlačenja plakata
>>Kulturna javnost podijeljena oko Gavellina "slučaja plakat"
Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA-e: "Članak 4. U tržišnoj komunikaciji trebalo bi poštovati ljudsko dostojanstvo i ne poticati ili odobravati bilo koji oblik diskriminacije, uključujući onu utemeljenu na rasi, nacionalnoj i vjerskoj pripadnosti, spolu, dobi, invaliditetu ili spolnoj orijentaciji."." Ovaj je plakat stoga utuživ Agenciji za provedbu kodeksa.