Hoće li posjetitelji najvećeg turističkog sajma na svijetu berlinskog ITB-a, početkom ožujka 2013. godine, u brojnim katalozima naći i prvi s ponudom privatnog smještaja u unutrašnjosti Hrvatske? To je namjera agencije Novasol, koja u svojoj ponudi ima 30.000 privatnih objekata za iznajmljivanje u 26 europskih zemalja, a među njima je zasad i pet tisuća kuća s hrvatskog Jadrana.
– Želimo postati lider i u ponudi kontinentalnog smještaja – otkrio je na sastanku u Ministarstvu turizma Mladen Gobin, direktor Novasol Hrvatska, agenciji u kojoj pripremaju katalog s otprilike stotinu kuća za odmor isključivo iz unutrašnjosti Hrvatske.
U svoj katalog namjeravaju uvrstiti što više samostojećih kuća s bazenom, kakve Europljani najčešće traže. Velika je prednost, kažu, kad takva kuća ima i neki dodatni sadržaj za djecu ili za rekreaciju odraslih. S tim mora ići i unapređenje pratećih sadržaja i atrakcija u kontinentalnim dijelovima Hrvatske te realan omjer cijene i kvalitete. Poželjni su i tematski te zabavni parkovi kakvima Hrvatska zasad oskudijeva, ali s vremenom će i toga biti više.
U Ministarstvu turizma kažu da je i operativnim marketinškim planom za 2013. godinu kao jedan od dvaju glavnih zadataka zacrtano povećanje broja gostiju u kontinentalnoj Hrvatskoj te hvale inicijative poput kataloga privatnog smještaja.
Pritom, napominje pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković, zadaća je sustava turističkih zajednica, kao destinacijskih menadžment organizacija, educirati i usmjeravati poduzetnike u razvoj tržišno traženih proizvoda.
>>Premijer Milanović: Turizam je naša sudbina