SRETNA VIJEST ZA POSLODAVCE I ZAPOSLENIKE

Zadržavanje radne snage postaje sve veći problem, evo kako možete nagraditi radnike

Radnici
Shutterstock
10.11.2023.
u 13:24

U današnjem poslovnom svijetu, kada je konkurencija na tržištu žestoka, poslodavcima je sve teže zadržati kvalitetne radnike. Iz tog razloga, trebaju uložiti u strategije zadržavanja i nagrađivanja.

Jedna kartica više u vašem novčaniku neće zauzeti puno mjesta, ali će napraviti veliku razliku. Riječ je o Hrvatskoj turističkoj kartici koja je nastala s ciljem poticanja potrošnje u ugostiteljstvu i turizmu u Republici Hrvatskoj. Ova kartica koristi se za plaćanja u ugostiteljskim objektima koji pružaju usluge pripremanja hrane i točenja pića, objektima koji pružaju uslugu smještaja, plaćanje charter i svih ostalih turističkih usluga putem turističkih agencija u Hrvatskoj, uz uvjet da prihvaćaju plaćanje bankovnim karticama, a dodatno nositelju kartice omogućava niz popusta i pogodnosti u različitim turističkim objektima.

Međutim ono što Hrvatsku turističku karticu čini još primamljivijom za poslodavce i zaposlenike je neoporeziva uplata iznosa do 331,81 EUR. To znači da ovaj dodatni iznos, uz sve ostale neoporezive naknade koje poslodavac ima na raspolaganju za isplatu svojim zaposlenicima, neće biti uzet u obzir za porezne svrhe. Poslodavac samostalno određuje iznos i dinamiku kojom će izvršiti uplatu, bilo kada u godini. Korisniku je omogućeno da samostalno nadoplatiti karticu kako bi koristio popuste objavljene na web stranici kartice koji se kontinuirano nadopunjavaju.

S obzirom na sve veću borbu za kvalitetnim zaposlenicima, dodatne pogodnosti poput neoporezivih iznosa postaju ključne za privlačenje i zadržavanje talentiranih ljudi koji su izuzetno važni za uspjeh svake firme. Zadržavanje radne snage nije samo poslovna strategija, već i dugoročna investicija u uspjeh tvrtke i cijele zemlje.

Foto: Shutterstock

Zadržavanje iskusnih radnika osigurava kontinuitet u radu tvrtke jer kroz godine rada oni stječu specifična znanja i vještine koje su dragocjene za tvrtku. Njihov gubitak može biti težak udarac iz razloga što troškovi zapošljavanja i obuke novih radnika znatno utječu na proračun tvrtke. Firme  koje imaju stabilan tim radnika često su konkurentske na tržištu jer kvalificirani radnici doprinose dobrom poslovnom ugledu, što može privući nove klijente i partnere. Zadržavanje radne snage nije samo poslovna strategija, već i dugoročna investicija u uspjeh tvrtke i cijele zemlje. Kroz očuvanje talentiranih i iskusnih radnika, Hrvatska će ostati konkurentska na globalnom tržištu i ponosno će se razvijati u svim sektorima gospodarstva.

Osim toga, sve veći broj tvrtki shvaća važnost ravnoteže između poslovnog i privatnog života svojih zaposlenika. Hrvatska turistička kartica omogućuje zaposlenicima da iskoriste prednosti koje nudi hrvatski turistički sektor, potičući ih da provode vrijeme s obitelji i prijateljima, opuštaju se, putuju i stvaraju nezaboravne uspomene, što doprinosi boljoj radnoj učinkovitosti.

Kako se bliži kraj godine, mnogi poslodavci koji su imali sreće pronaći kvalitetne radnike u današnje vrijeme kada je to vrlo teško, razmišljaju o nagrađivanju njihovog rada, a ovo im je idealna način da dodatno motiviraju svoje zaposlenike i iskažu im zahvalnost za njihov rad. Zato, Hrvatska turistička kartica nije samo turistička pogodnost već i ključni alat za stvaranje sretnije radne atmosfere.

Foto: HTZ

Sadržaj donosimo u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije