Zagrebačka banka upozorila je svoje klijente da ne reagiraju na prijevarne SMS poruke. Naime, Zaba ističe kako ona nikada neće klijente tražiti pojedine podatke, putem niti jednoga kanala komunikacije. Ako građani posumnjaju na prijevaru, ne bi trebali otvarati poveznice niti upisivati osobne podatke.
"Primite li SMS poruku u ime Zabe da Vam je kartica blokirana ili da su Vam deaktivirani tokeni u m-zabi te Vas se navodi na provjeru otvaranjem linka u poruci, navodi li Vas se da obnovite sigurnost otvaranjem linka potvrde kako ne biste izgubili pristup našim uslugama, znajte da je riječ o prijevari i da Vam tu poruku nije poslala Zagrebačka banka", navodi se.
VEZANI ČLANCI:
"Ne reagirajte na takve poruke, ne otvarajte poveznice i ne unosite osobne podatke, uključujući one koje generira token, jer ćete pretrpjeti financijski gubitak", dodaje Zagrebačka banka.
Ključni podaci koje banka neće tražiti putem nijednog kanala komunikacije su:
- puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ovi
- vjerodajnice i broj tokena te sami kodovi koje token generira (OTP, MAC)
- aktivacijski ključevi za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi)
VIDEO Za vrijeme godišnjih odmora provale su puno češće, zaštitite svoj dom uz ove savjete
Ako jos ima takvih naivaca koji ce pasti na ovakve poruke, onda pravo im budi.