Varaždinski su policajci na dionici autoceste A4 Zagreb - Novi Marof specijalnim policijskim vozilom presreli automobil zagrebačkih oznaka kojim je upravljao 35-godišnjak. Vozač je na šezdesetom kilometru autoceste u smjeru Novog Marofa upravljao brzinom od čak 227 kilometara na sat.
Protiv njega je policija podnijela optužni prijedlog te predložila varaždinskom Prekršajnom sudu da mu izreče i zabranu upravljanja motornim vozilima B-kategorije na 12 mjeseci.
Prebrzi bi vozač skupo mogao platiti svoju vožnju jer je raspon kazne koju bi mu sud mogao izreći od tri do sedam tisuća kuna.
S jedne strane imamo one koji osuđuju brzu vožnju, ograničenja koja skoro svi kršimo i policiju koja kažnjava one koji voze \"nepropisnom\" brzinom. S druge strane imamo proizvođače koji proizvode skupe i brze automobile koji su limitirani na 250, 3000 ili čak na 350 km/h. I tko je sada ovdje lud ? Ili treba proizvođačima zabraniti da proizvode takva brza vozila ili dozvoliti na nekim pravcima ( kao što je to u Njemačkoj ) da takvi voze brzinom kojom god mogu. Ja sam za ovu drugu varijantu a vozio sam najvećom brzinom od 300 km/h u Njemačkoj i da sam imao auto koji je mogao brže, stisnuo bi pedalu do \"daske\" i vozio još i brže. Onaj tko nije sjeo u takvo vozilo i osjetio snagu i brzinu vozila i adrenalin pri tome, nema pojma što je propustio. Teško je odoljeti i ne voziti maximalnom brzinom s vozilom takvih performansi. Naravno da to nije za svakog. Pored iskustva i smirenih živaca dobar vid i refleksi su presudni i, naravno, pri tako visokim brzinama šanse za za neku grešku i udes su daleko izglednije nego li je to pri nižim brzinama. Ali, gušti su gušti. Imam 57 godina i prekjučer, vračajući se iz Splita, vozio sam non-stop brzinom između 200 i 250 km/h. Cesta je bila idealna, vrijeme također a promet rijedak. BMW,koji sam vozio, je limitiran na 250 km/h a da sam imao auto koji može brže, vozio bih i 300 km/h. Nikakvi presretači ni kazne ne mogu me spriječiti u takvom uživanju. Imam malo manje od dva milijuna pređenih kilometara i nikada nisam imao ni najmanji eksces na cesti i smatram da dobra procjena vlastitih sposobnosti, uvjeta na cesti i vozila kojeg se vozi garantira jedino pravu i sigurnu vožnju. Oni koji misle da su \"Šumaheri\", a nemaju iskustva i uz to voze \"bijesan\" auto, su najgori mogući vozači i takvi najčešće i naprave udes. Ako pri tom još i konzumiraju alkohol, nesreća je neminovna. Zato nisam preveliki protivnik brze vožnje ako je sve sinkronizirano na način : trijezan i zdrav, ispravno vozilo, dobri vremenski uvjeti, dobra cesta i rijedak promet su preduvjet za stiskanje gasa do daske - pa kome krivo kome pravo.