Da se radi o nekom sportu bilo bi ovo posljednje upozorenje, žuti karton. Naime, kod autobusnog stajališta u Krapini, u Ulici Frana Galovića (kod Fine), na koje je toliko puta upozoravano da je opasno jer nema ugibališta pa ljudi čekaju gotovo na cesti, u petak je došlo do prometne nesreće i to u trenutku dok je autobus čekalo 50-ak ljudi, mahom školaraca. Srećom, nastala je samo materijalna šteta. Ali zar treba čekati da netko čekajući bus izgubi život, pa da se nešto poduzme, s pravom se pitaju Krapinčani.
Sumnjive okolnosti?
I uopće u ovoj priči nije bitna činjenica što su se javile “neke sumnjive okolnosti”, jer je vozač osobnog automobila (B. K.) vlasnik starog autobusnog kolodvora u Krapini, a da je autobus s kojim se sudario u vlasništvu Antuna Presečkog, s kojim je ovaj prvi već godinama u sporu. U gradu se može čuti i da se B. K. namjerno zabio u Presečkov autobus zbog neriješenih starih računa, ali u policiji su nam rekli da je do nesreće došlo jer vozač autobusa, obilazeći drugi autobus, nije provjerio da može napraviti radnju zaobilaženja, a da pritom ne ugrozi vozila koja dolaze iz suprotnog smjera. Kako bilo, činjenica je da se prometna nesreća desila samo nekoliko metara od gomile ljudi i da je zbog gužve i nepreglednosti koje se stvaraju kada se stajalište napuni, bilo samo pitanje vremena kada će se to desiti, na što je u više navrata upozoravao i Večernjak. Paradoks je i u tome, što je stajalište svega 20-ak metara od starog autobusnog kolodvora te 500-tinjak metara od novog kolodvora, koji je izgradio Presečki, za kojeg u ovom stajalištu nema ničeg spornog.
Vozači vode računa
- Stajalište je obilježeno, a na vozačima je da vode računa da su tu ljudi i djeca. Pa na brojnim cestama autobusi staju na prometnicama i također nema ugibališta, ali zar to znači da ćemo se svi sada autima namjerno zabijati u autobuse? To je sve bio igrokaz da se ukine stajalište i da se opet počne koristiti stari kolodvor, ali ne može se to raditi tako da se ugrozi ljude - kaže Presečki.Na upit zašto je stajalište tako uređeno, gradonačelnik Gregurović kaže da za uspostavu stajališta nije bio predviđen zahvat u postojećem kolniku i nogostupu. - Radilo se o tehničkom uređenju, što je i učinjeno prema odluci Gradskog poglavarstva iz 2007., za što je dobivena suglasnost policije, objašnjava Gregurović. No, pitanje hoće li se stajalište ukinuti ili urediti prije 'crvenog kartona', jer jasno je da tako ne smije ostati, i dalje visi u zraku.
Znaju u Krapini mnogi o čemu se radi i da su putnici samo taoci i žrtve inata tajkuna.Novinari bi trebali biti na strani putnika i javnosti a ne takvih pojedinaca.Ovdje je suprotno pa ispada da su krivi putnici koji nečeju čekati na novom, kak veli novinar, nedalekom kolodvoru, a niti na još bližem starom.Tko nije iz Krapine sigurno se čudi kak su Zagorci bedasti jer imaju dva kolodvora a stojiju na cesti i čekaju autobuse i - nesreću.