Roaming može izazvati neugodna iznenađenja, jer pokrivenost pojedinom
mrežom nije točno omeđena granicom. Uvjerila se u to umirovljenica Ivka
Novoselec iz Varaždina. Dok je boravila u pograničnom području, na
zaslonu mobitela joj je umjesto uobičajenog natpisa Tele2 pisalo -
Mobitel Tele2.
- Bila sam tri kilometra od slovenske granice, i na pamet mi nije palo
da natpis “Mobitel Tele2” znači da sam na inozemnoj mreži. Nisam dobila
niti uobičajeni SMS u kojem se korisnik obavještava da je u roamingu.
Zvala sam službu korisnika Tele2 i tražila da mi vrate novac i da mi
pismeno obrazlože o čemu je riječ. Rekli su mi da trebam podesiti
mobitel na funkciju manualno - ljutila se gospođa Novoselec.
Nije je toliko pogodio nevelik trošak, koliko ponašanje prema njoj kao
korisnici, ali i činjenica da je sto metara od mjesta njena boravka uz
granicu VIPnetov odašiljač, kaže, pa se pita zašto tog vikenda nije,
kao i u ranijim situacijama, njen mobitel potpao pod pokrivenost
VIPnetovom mrežom.
SMS s obavijesti da je korisnikov mobitel u mreži inozemnog operatera
ne šalje matični operater, već onaj u čiju mrežu korisnik uđe,
podsjećaju u Tele2, ističući da bi rado izašli u susret svojoj
korisnici, ali nije njihova pogreška.
Tele2: Provjerite mobitel!
- Tele2 nema apsolutno nikakve osnove po kojoj može refundirati korisnicu. Riječ je o tomu da korisnica uopće nije primijetila na zaslonu vlastitog mobitela da razgovara u mreži inozemnog operatora. Tele2, dakle, ne može biti odgovoran za situaciju i problem koji nije uzrokovao. Djelatnici naše Službe za korisnike, ujedno, često puta korisnicima savjetuju da provjere je li im uređaj uključen na manualno podešavanje mreže, kako bi razgovarali u mreži u kojoj žele - poručuju iz Tele2.