SAŠA ĐAKOVIĆ

Zašto smo otišli iz Zadra? Pa tu ništa ne funkcionira!

Zadar
Foto: Filip Brala/PIXSELL
21.02.2015.
u 12:30

- Mi utrošimo ogroman novac da bi švedskog turista, koji je do jučer mislio da ovdje još bijesni rat, dovedemo u Dalmaciju u pred i posezoni, a onda im recepcioner u hotelu kaže da nama ovdje sezona počinje tek 20. lipnja.

Od kada je postalo jasno da je Zadar izgubio touroperatora preko kojeg praktički svi skandinavski gosti dolaze u Hrvatsku i koji je sa sobom na Kvarner odveo još 15-ak drugih nordijskih turističkih agencija, ne prestaje rasprava o razlozima zašto je ScandJet otišao.

U ekskluzivnom intervjuu za Zadarski.hr  vlasnik ScandJeta Saša Đaković rekao je da je posao nakon tri godine preselio u Rijeku zbog toga što su u Zadru svi toliko razjedinjeni.

- Fali angažmana, fali sloge, fali strategije da bi se destinacija razvijala. Vaši subjekti u turizmu moraju shvatiti kako bez udruživanja nema budućnosti, i kako to povezivanje mora biti iznad politike i međusobnih netrpeljivosti. Žao mi je što ovo moram reći, ali vama se turizam događa spontano. A to ne može dugo trajati..

Đaković je pojasnio na temelju čega je donio svoju odluku.

- Mi utrošimo ogroman novac da bi švedskog turista, koji je do jučer mislio da ovdje još bijesni rat, dovedemo u Dalmaciju u pred i posezoni, a onda im recepcioner u hotelu kaže da nama ovdje sezona počinje tek 20. lipnja. Ništa pod milim Bogom ovdje nije funkcioniralo. Ne znam koliko sam puta molio ove u turističkoj zajednici da nešto naprave u tom svibnju, da organiziraju barem jednu ribarsku večer kakvih u sezoni imaju svaku noć, ali nitko nije htio! Ali, ne vrijedi to samo za turističke zajednice već za svih. Ni od vlasnika hotela nikakvu podršku nismo dobili. Mi smo morali sami organizirati sve izlete, najam autobusa i sve drugo bilo je u našoj režiji. Na svaki naš pokušaj da razgovaramo nije bilo odgovora, nije bilo nikakve podrške. Svi žele goste, a nitko ne bi prstom mrdnuo. Eto, to je ta poslovna filozofija. Na kraju smo otišli iz Zadra.

Na pitanje je li ga netko iz Zadra kontaktirao kad je odlučio otići i pokušao riješiti problem, Đaković je odgovio:

- Ne, nitko! Zapravo, vi iz Zadarski.hr ste prva osobe koja je nazvala i pitala zašto ScandJet odlazi iz Zadra. A kad smo odlučili doći u Zadar, slušali smo samo hvalospjeve o tome kako će naši gosti, u koje se svi kunu kao u najbolje i najpoželjnije turiste, za grad značiti turističku revoluciju.

>>I ovogodišnju će sezonu obilježiti štedljivost najbrojnijih hrvatskih gostiju

Komentara 25

TP
tpencro
13:32 21.02.2015.

Otiš'o čovik 'kući', k svojima, u Rijeku! Nisu Zadrani ... ljige! drže do sebe i ne prodaju se za novac!

LU
lukabulic
13:14 21.02.2015.

opet saše nezadovoljne zadrom pitaj antu juru stipu -kako je u zadru-

LU
lukabulic
13:20 21.02.2015.

ovo već postaje smiješno ja odem u kraguljevac samo je problem ko će to objaviti i koji novinar napisati -zgražam se kraguljevcoim od svega ništo ne funkcionira hrvati su omalovaženi - i bla bla --pa ako nevalja luka buliću štouka buliću što ćeš tamo kaže mi slučajni prolaznik-

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije