CRKVA POZIVA NA RED
Povratak na članak

Zastupnici katolici u Saboru moraju slušati Crkvu, a ne partiju

Među zastupnicima koji su dali svoj glas "za" priličan je broj onih koji se deklariraju kao katolički vjernici, ali im je stranačka stega bila važnija od savjesti.

Komentari 380

ZV
zvjezdoznanac13
09:08 16.05.2012.

narod je izabrao vlast i to je narodna vlast ako se crkva distancira od narodne vlasti a distancira se onda je crkva nenarodna a da je narodna ne bi gradili palače od onixa i uživali u blagodatima već bi dijelili sudbinu naroda i prekapali po kontejnerima

VL
OB
-obrisani-
09:08 16.05.2012.

letnica Blago nama s takvim vjernicima ko što si ti i Miklenić. Da se vas pita ,koja bi to demokracija bila. 1.što se lomača i kamenovanja tiče,to bi u vašoj demokraciji bio prioritet 2.pratim ,skoro redovno,Miklenićeve nebuloze i u pravu si,piše konstantno bedastoće,a ti si primjer da te bedastoće imaju i uspjeha 3.ništa on ne govori protiv HDZ-a,protiv njihovog načina vladanja,protiv njihovog načina biranja,samo pušta suze ,jer,eto,nisu više na vlasti 4.Kakva je crkva takva je i država? Moglo bi se i tako reći. Što se čitanja tiče,bit je čitanje s razumijevanjem,a toga ti itekako nedostaje.

VL
Avatar MK
MK
09:11 16.05.2012.

16.05.2012. u 09:07h Stalone je napisao/la: Ateizam nam je potreban jer zagovara slobodu mišljenja. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...kakve veze sloboda misljenja ima sa ateizmom! ...imali smo KPJ-isticki ateizam 45 godina - a sto je bilo sa slobodom misljenja onda? ...partija je punopuno ljudima preokrenula i isprala mozak, tako da misle da je sve najgore doslo u zadnjih 20 godina. ...zadnjih 20 godina su preporod i budenje! ...a gospodarstvo usrane SFRJ niti veliki strucnjak Ante Markovic vise nije mogao spastiti - pa se ne zaludivajte da je sve unisteno u zadnjih 20 godina. ...Previse KPJ-ovci jos imaj utjecaj na nase drustvo!

VL
GR
Graciela
09:11 16.05.2012.

Koji debo! Treba ga staviti za predsjednika Sabora pa da na licu mjesta kontrolira zastupnike vjernike i daje upute kako glasati za koji zakon...

VL
Avatar MK
MK
09:14 16.05.2012.

16.05.2012. u 09:08h zvjezdoznanac13 je napisao/la: narod je izabrao vlast i to je narodna vlast ako se crkva distancira od narodne vlasti a distancira se onda je crkva nenarodna a da je narodna ne bi gradili palače od onixa ionixa i uživali u blagodatima već bi dijelili sudbinu naroda i prekapali po kontejnerima >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...nije vlast u pitanju nego saborsti zastupnik kao pojedinac. Saborski zastupnik koj narodu glumi katolika, a onda kad je u Saboru zagovara abortus i smrzavanje zacetih zivota!

VL
KA
karlo2011
09:14 16.05.2012.

moram priznati da vlč.miklenić ovog puta nema pravo. gdje je bila katolička crkva kad su se birali vlada i predsjednik. zašto nisu pokazali vjernicima kom kandidatu i stranci treba dati glas. zar nije dužnost crkve da uči svoje vjernike štoto je dobro a što loše za njih i njihovu katoličku zajednicu. sad kad su crveni zavladali nema jaukanja. crkva se i sad može suprostaviti sa svojim vjernicima crvenoj opasnosti za hrvatsku. u protivnom imat ćemo rasprodatu državu i opljačkan narod a onda će biti kasno za rušenje ovih vodećih nemoralnih crvenih monstruma. crkva mora pod hitno okupiti vjernike u borbi protiv vladajuće kukuriku koalicije jer su svi drugi davno okrenuli leđa svom puku.

VL
Avatar MK
MK
09:15 16.05.2012.

...U Saboru sjede puno prevaranata koji se pred izbore prave katolicima, a onda u Saboru sljede partijska nacela! ...Miklenic protiv te prevare naroda dize svoj glas!

VL
OB
-obrisani-
09:15 16.05.2012.

Jedna od trajnih patologija ljudske kulture je namjera da se podižu djeca da se boje i da demoniziraju ostala ljudska bića na temelju vjere. . zar nam je to potrebno ???.....dali mi volimo svoju djecu ????

VL
BA
BARUH
09:15 16.05.2012.

Ako netko ne slijedi glas savjesti onda ste to vi svecenici. Ka prvo da ste vjernici kako niste nebiste se mijesali u politiku, jer politika sluzi drzavi, a crkva Bogu. \"Podajte dakle caru carevo, a bozje Bogu\". Kao drugo jedann iskreni vjernik nikad nebi prihvatio politicku funkciju. To je jasno pokazao Gospodin Isus kad su ga htjeli uciniti carem, pobjegao je od njih. Posto su vlasti od Boga postavljene na svoje polozaje duzni su svi vjernici postovati njihove odluke bile dobre ili lose, jer ce pred Bogom svatko sam za sebe morati dati odgovor. Prema tome pokazite vasu vjeru time sto cete zivjeti prema svom uvjerenju, a upravljanje drzavom prepustite onima koji su na to pozvani.

VL
RE
rest141
09:16 16.05.2012.

Evo nekoliko najpoznatijih ateista: Staljin, Mao Ze Dong, Tito, Hitler, Pol Pot ...

VL
OB
-obrisani-
09:16 16.05.2012.

Protiv crkve bismo se trebali boriti kao i protiv pušenja. Sigurno je da i duhan ima pozitivan učinak u određenim slučajevima (barem neke ljude lišava frustracije i smiruje ih), ali većinom izaziva rak. Sretni smo što nam crkva nije sudac, vrijeme inkvizicije je prošlo, jer kod crkve ste krivi dok se ne dokaže suprotno. .......................... Na toj pretpostavci počiva kršćanstvo.

VL
Avatar MK
MK
09:17 16.05.2012.

...Kako to da je u narodu preko 40% protiv ulazka u EU, a kad pogledamo u Sabor niti 10% nije protiv ulaska u EU!? ...Zar su zastupnici naroda u Saboru zaista reprezentativi za narod? (EU samo kao primjer da Saboror nije uvjek reprezentativan!)

VL
OB
-obrisani-
09:17 16.05.2012.

Pogrešno je misliti da je crkva pustila pipke samo u škole. Crkva je i na televiziji, crkva je u javnom životu, crkva je u određenoj mjeri i u politici. U Hrvatskoj je nedjeljom bio zabranjen rad i u tome velikuku ulogu odigrala crkva. Crkva jednostavno nedjeljom treba ljude u crkvi kao što je trebala i prije 2500 godina kada je izmislila da se bog odmarao sedmog dana.

VL
MR
mravac8
09:18 16.05.2012.

S jedne strane Mikelić je u pravu - mnogi se, ne naravno samo među saborskim zastupnicima deklariraju kao katolici ali se niti najmanje ne pridržavaju zakona svoje vjere. Rastaju se, žive u nevjenčanim zajednicama, vode ljubav prije braka, ne idu na mise ........ itd., itd. Međutim, kada bi se u *klub katolika* ubrojili samo oni koji se drže vjernskih načela bojim se da bi postotak vjernika spao na 10-tak posto.

VL
PR
promill
09:18 16.05.2012.

Čemu onda izbori ako 90 % Hrvata- katolika mora slušati Crkvu, a tako ih valjda ima i u Saboru! Predlažu li oni ukidanje demokracije i uvođenje crkvene države? Sve je to posljedica mlakog odnosa vlasti spram HKC i nepoštivanja ustavnee odredbe o sekularnoj državi!

VL
OB
-obrisani-
09:19 16.05.2012.

„Ne, ne, griješite... Isus je ljubav... Pa nemojte koristiti mozak, on vam ne treba! To što znate, to zapravo nije istina, ono što vidite, to nije baš tako, ono što su vam rekli, ah, to su vam lagali... Slušajte nas, je mi prenosimo učenja onih čije su ruke krvave, a mačevi su spremni za pokrštavanje.“

VL
OB
-obrisani-
09:20 16.05.2012.

Povezat će Hitlera i ateizam, ali tko može reći da su Hitlerovi zločini veći od zločina crkve? Možda, ali samo možda je Hitler ubio brojčano više osoba, no to ne znači da je bio više zao. To samo znači da je imao bolju tehniku nego što je imala inkvizicija i križari. Lakše ćete u jednom danu streljati jedan grad nego mačem pokušati poklati taj isti grad. No sa strojnicom u ruci niste suroviji nego s mačem.

VL
OB
-obrisani-
09:22 16.05.2012.

Dok teolozi govore o ateizmu, često će izreći kako je ateizam uzrok Hitlerovih zločina, a pri tome će izbjeći spomenuti križarske ratove, genocide, spaljivanje vještica i sve ostale zločine koje su u povijesti činili.....

VL
MR
mravac8
09:23 16.05.2012.

Ovaj problem ima dva rješenja - vjernicima katolicima nazivati samo one koji to stvarno i jesu. Pokušati disciplinirati one koji tvrde da su katolici ali se tako ne ponašaju. Naravno da je Crkva izabrala ovo drugo jer joj brojnost, pa, pa i lažna daje mnoga prava. Pitanje je kako će se ponašati oni na koje se ovo donosi - vjernici koji to baš i nisu. Hoće li se pokoriti stavovima Crkve i promjeniti način života? Teško, ljudi se ne mijenjanju tako lako. Nastaviti po starome? Najvjerojatnije. Kazati - pa, iskreno i nismo mi vjernici.

VL
OL
olegario
15:09 16.05.2012.

jeli ova crkva pala sneba ili jos uvijer zive u dobima ikvizicije, sram ih bilo

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 19 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.