Kupci plaćaju ceh
Poskupljenja kineskih auta, otvaranje tvornica: Posljedice nove odluke EU mogle bi biti nesagledive
Za BYD je određena carina od 17,4%, vlasnika švedskog Volva tvrtku Geely 20%, a za SAIC koji proizvodi kod nas popularne MG modele najveća od 38,1%
Komentara 28
Ocito je cijela "zelena" tranzicija jedna velika prevara! Ili trebamo zelena ekoloska vozila(pa makar i kineska) ili ne trebamo!
EJ
To je tako, birokracijom, normama i ostalim potjeraš proizvodnju iz EU-a, onda nakon par godina moraš uvoditi visoke carine jer se ništa ovdje ne isplati proizvoditi. Podsjeća na Jugu, gdje su carine bile i 100%, zabranjen uvoz i sl, sve da bi se čuvala nekvalitetna domaća proizvodnja. Nije pomoglo... Smanjite birokraciju, norme, namete, socijalu za sposobne i sl. Ova uravnilovka nigdje ne vodi...
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
dokazano je da kompletna proizvodnja + kasnije recikliranje EV stvara 5-10 veće štetne imisije nego klasična benzinska vozila! Osim toga, gume za EV troše se nekoliko puta brže na cestama (tj.sitni komadiaći ostaju im po cestama i okolici) nego gume za klasična vozila! Ukratko, EV nisu nikakva zaštita okoliša puno veći zagađivači od klasičnih vozila, pogotovo benzinaca!