TURIZAM I ZDRAVLJE

Zdravstveni turizam kroz četiri sezone

Zdravstveni turizam
Foto: PR FOTO
1/4
29.03.2016.
u 14:00

Na nedavnoj konferenciji za novinare u HGK najavljen je zaokret u promociji hrvatskog zdravstvenog turizma

Hrvatska ima izuzetne potencijale za jači razvoj zdravstvenog turizma, koji bi omogućio da se turistička sezona produlji na sva godišnja doba i da se povećaju prihodi od turizma. Za to imamo i odlične preduvjete - vrhunske hotele, wellness ustanove i lječilišta, ali i bolnice, poliklinike i ordinacije koje po kvaliteti usluga i osposobljenosti zdravstvenog osoblja ne zaostaju za svjetskim standardima. Te svoje prednosti Hrvatska mora istaknuti pojačanom promocijom, a prvi je korak učinjen na 6. HTI konferenciji zdravstvenog turizma u Beču kada je prvi puta predstavljen i novi projekt 4 Seasons Croatia, istaknuto je na nedavnoj konferenciji za novinare u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).

- Prije godinu dana, ohrabreni rastom svake iduće HTI konferencije, organizatori HGK i Wellness Dalmacija, postavili su si cilj - napraviti od HTI Konferencije industrije zdravstvenog turizma izvozni proizvod, predstaviti svoje potencijale svjetskom tržištu u najvećem svjetskom kongresnom gradu - u Beču, u zemlji koja nam je važno emitivno tržište koje kontinuirano bilježi povećanje broja turista. Pokazali smo da mala zemlja poput Hrvatske u zdravstvenom turizmu ima što za ponuditi inozemnom tržištu, a na afirmaciji zdravstvenog turizma intenzivno radi i HGK. Stoga je HGK podržala i projekt '4 Seasons Croatia' tvrtke Nativa media, koji promovira zdravstveni turizam putem novih medijskih platformi i društvenih mreža te tiskanih izdanja - istaknula je Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore.

Sve aktivnosti vezane uz promociju hrvatskog zdravstvenog turizma podupire Zajednica zdravstvenog turizma pri HGK, koja kao jedan od najvažnijih koraka ističe izmjenu administrativnih propisa koji sada predstavljaju problem u poslovanju.

- Paralelno s uklanjanjem zakonskih barijera, HTZ mora preuzeti i financirati nacionalnu promociju zdravstvenog turizma - naglasio je Marcel Medak, predsjednik Zajednice za zdravstveni turizam pri HGK.

Zdeslav Radovčić, direktor HTI konferencije, kaže da je vijest o konferenciji stigla do 8,4 milijuna ljudi, a u četiri mjeseca je web stranica HTI konferencije imala više od 46.000 klikova. Promotivni video pogledalo je više od 29.000 ljudi, a istraživanje pokazuje da su i domaći izlagači vrlo zadovoljni takvom vrstom predstavljanja.

Odnedavno je u predstavljanju potencijala hrvatskog zdravstvenog turizma aktivan i portal '4 Seasons Croatia', koji prate i specijalizirani magazini '4 Seasons Croatia'. Prva dva broja magazina, na engleskom i ruskom jeziku, pripremljena su pod pokroviteljstvom HGK.

- Ovaj je projekt pravi primjer kako kroz kvalitetne novinarske tekstove i multimedijalne platforme – internetski portal koji se objavljuje na hrvatskom i engleskom, specijalizirana izdanja na stranim jezicima te intenzivnim korištenjem društvenih mreža, promocija može doprijeti do krajnjih korisnika usluga zdravstvenog turizma – poslovnih, koji su zainteresirani za suradnju s našim hotelima, wellnessima i zdravstvenim ustanovama, ali i gostiju, odnosno budućih pacijenata - istaknula je autorica projekta i glavna urednica portala i časopisa Andrea Šitum. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije