– Nemam ja što komentirati i nemojte me više zvati - iznerviranim glasom poručio je Zdravko Bertić, povjerenik podružnice Sindikata željezničara Hrvatske, manjinskog sindikata u bjelovarskom Remontu željezničkih vozila.
Zaradio kaznenu prijavu
Baš taj sindikat nedavno je od Uprave HŽ-Carga, vlasnika bjelovarske tvrtke, zatražio smjenu Franje Gerovca, aktualnog direktora RŽV-a, koji je postavljen u rujnu 2009. upravo kako bi raščistio nezakonitosti i sumnjive radnje o kojima se u to vrijeme naveliko pisalo i govorilo. Zahtjev sam po sebi možda ne bi ni bio toliko čudan da taj manjinski sindikat, koji broji 30-ak članova od ukupno 200 zaposlenih, uz to nije zatražio i vraćanje Željka Tudića. Riječ je o Gerovčevu prethodniku kojeg je tadašnja Uprava smijenila zbog lošeg stanja u tvrtki, a protiv kojeg je sam Gerovac osam mjeseci nakon imenovanja podnio kaznenu prijavu zbog nesavjesnog poslovanja i zlouporabe položaja i ovlasti. U prijavi Općinskom državnom odvjetništvu iznoseći dokaze Gerovac navodi da je tvrtka pretrpjela štetu u iznosu većem od 8,5 milijuna kuna. Od njezina podnošenja protekle su već gotovo dvije godine, prijava je još uvijek u obradi ODO-a. Na naš upit o njezinoj sudbini iz ODO-a su poručili da je policija provela izvide i proslijedila im prikupljenu dokumentaciju te da je u tijeku provođenje dokaznih radnji.
Vraćanje na staro
Sam Gerovac zahtjev za svojom smjenom nije želio komentirati, no zato ga je komentirao Dragan Bačak, sindikalni povjerenik većinskog Sindikata metalaca koji u RŽV-u ima oko 160 članova.
– Za nas nije sporno to što su postavili takav zahtjev, ali je zato sporno i potpuno neprihvatljivo to što traže vraćanje bivšeg direktora Tudića, jer to bi bilo vraćanje na staro - ističe Bačak.