Kampanja "Kupujmo hrvatsko", koju je Hrvatska gospodarska komora ponovno počela provoditi, mogla bi biti ugašena.
Posljednji put kada se provodila ova kampanja Europska komisija je u siječnju 2006. godine upozorila da ona nije u skladu s pravilima slobode kretanja roba. Tada su iz EK upozorili i da je ovaj način komunikacije diskriminatoran prema inozemnim markama na tržištu koje bi trebalo biti slobodno. Pogotovo je bila upitna činjenica da ovu kampanju provodi javna ustanova kao što je to HGK.
Slogan je tada promijenjen u "Budimo kroativni", ali stari slogan odnedavna je ponovno na našim malim ekranima.
Iz HGK poručuju kako "promicanje kvalitetnih domaćih proizvoda neće imati posljedica na hrvatsko članstvo u EU jer akciju financira Hrvatska gospodarska komora, odnosno hrvatsko gospodarstvo i nije na teret državnog proračuna".
Poslovni.hr piše kako glasnogovornica Krisztina Nagy najavljuje da će se EK ubrzo pozabaviti kampanjom i vidjeti o čemu je riječ.