PRODALI MANJE OD 400 KARATA

12 ZET-ovih električnih autića prevozilo je jednog putnika dnevno

Predstavljanje novih vozila ZET-a
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/5
15.11.2019.
u 08:44

Predstavljeni su kao posebna inovacija u studenome prošle godine na Ljubljanici

Ne samo da se ulaganje isplatilo, nego su benefiti višestruki! Šalimo se, naravno, jer dobili smo podatke iz ZET-a o kartama koje su prodali turistima za vožnju po gradu električnim vozilima, a oni su otprilike takvi da ne znaš bi li se za smijao ili plakao. Riječ je o nešto manje od 400 karata, što znači da je 12 “e-city tour vozila” svaki dan po centru metropole vozalo jednog putnika, a otkako su lanjskog prosinca ti golf-autići pušteni u promet, zaradili su četiri tisuće kuna. Kako nam kažu u ZET-u, nisu ipak vozila kružila Donjim i Gornjim gradom baš svaki dan “jer ne voze u slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta” ili, još bolje, zbog “čestih posebnih regulacija prometa u užem gradskom središtu kao što su sportska, kulturna i ostala događanja”. Ali, govore u ZET-u, vozila su ipak pogodak.

– Uvođenjem elektrovozila dodatno je obogaćena turistička ponuda Zagreba, što nam potvrđuju pohvale i pozitivni komentari brojnih gostiju – kako ih je taj po jedan turist dnevno obasuo samo pozitivom opisuju nam u ZET-u. Kažu i da su napravili analize pa će se sad autići malo više upogoniti.

– Nakon dosadašnje evaluacije turističkih linija u tehničkom smislu, stvoreni su preduvjeti za intenziviranje usluge počevši od Adventa, dok se tijekom 2020. godine očekuje i dodatan razvoj usluge te povezivanje, odnosno integracija s našim ostalim turističkim linijama – ističu u ZET-u, iz kojeg su nas upozorili i da 12 autića od lanjskog prosinca vozi samo Donjim gradom, dok Gornjim prometuju od srpnja, a Jarunom od “nedavno”.

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Ključne riječi

Komentara 15

Avatar AlPoS
AlPoS
08:55 15.11.2019.

Prestrašno što se u Zagrebu događa, pa lova curi na sve strane

PR
predator57
08:49 15.11.2019.

Visoka rentabilnost. A kako su plaćeni par stotina tisuća kuna svaki, za 7,5 godina dodatni troškovi oko 100 000 kn, za nove baterije i još dodatno za zbrinjavanje starih baterija

ZI
zip123
14:14 15.11.2019.

Nije ni bila poanta da prevoze putnike.Lovu je trebalo iscicati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije