ZET – Bandić

Ako ne poskupe karte, prijeti smanjenje linija javnog prijevoza

zet, tramvaj
Marko Lukunić/PIXSELL
20.02.2012.
u 12:55

Još se čeka zeleno svjetlo za korekciju cijena kojem se nadaju u ZET-u. No, ako gradonačelnik nastavi odbijati poskupljenje, razmišlja se i o alternativama – smanjenju broja tramvajskih i autobusnih linija.

Nastavi li gradonačelnik Milan Bandić odbijati poskupljenja koja traži ZET, iz Holdinga poručuju da će pronaći rješenje, ne bi li pokrpali rupe u podružnici koja bilježi najveće minuse u poslovanju. Neki kao izgledno rješenje vide redukciju linija tramvaja i autobusa, a kojih konkretno – tek se treba vidjeti.

Uprava Holdinga naglašava da u ovoj odluci, kojom traže više cijene ZET-ova prijevoza u Zagrebu, ne ganjaju profit nego samo pokrivanje temeljnih troškova poslovanja te podružnice koja im je, uz Sportske objekte i Velesajam, najveći gubitaš u sustavu.

– Pregovaramo s gradonačelnikom o korekciji cijene javnog prijevoza. Nadamo se dogovoru. Zagrebački holding neće zadugo po ovim uvjetima pružati ovakvu kvalitetu usluge. Gorivo i plin drastično su poskupjeli, a mi četiri godine nismo povećavali cijenu ni jedne komunalne usluge, uključujući i ZET. Imamo nove tramvaje i autobuse, stoga je minimalna cijena nužna – ističe Viro.

Ono o čemu u Holdingu apsolutno ne žele govoriti u trenutku kada iz gradske uprave očekuju odgovor o cijenama, nameće se samo od sebe. Ako ne skoče cijene ZET-a, Holdingu preostaje samo smanjiti broj i frekvencije autobusnih i tramvajskih linija.

Ključne riječi

Komentara 10

Avatar My Style
My Style
16:43 20.02.2012.

Daj, necete valjda ukidati tramvajske linije?? To je jedna od boljih stvari u Zagrebu, zapravo za pohvalu, sekli biste grane na kojima sedite !!

Avatar konkordsky
konkordsky
17:17 20.02.2012.

ne može ZET tek tako ukinuti pojedine autobusne i tramvajske linije nije to privatno poduzeće nego gradsko. ukoliko menadžment ZET-a (Uprava) nisu u stanju voditi poduzeće neka idu doći će netko sposobniji. ima li su deset godina za restruktuiranje ništa nisu napravili po tom pitanju nikakve uštede nisu vidljive a troškovi konstantno rastu. obnovom voznoga parka napravljen je dodatni udar na ZET. kreditne rate rastu što će biti nakon osam godina, opet izraubani vozni park zreo za otpis i kupovinu novih vozila. kod tramvajskih linija u najgorem slučaju mogu se privremeno ukinuti linije 1,3,4,8 to je samo 35 tramvaja. u autobusnom sustavu stvari su malo kompleksnije.

SR
srna
14:07 20.02.2012.

ne prijeti nego već su ukinuli linije autobusa..... subotom i nedeljom..... npr... autobus 146 ... dva subotom i jedan svakog sata nedeljom i to u različito vrijeme ..... nije za pamćenje već raspored se nosi ..... ovo se zove UCJENA od strane ZET-a, a ispaštaju građani..... i tek im sada nitko ne će plaćati kartu.....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije