Analiza predizbornih poruka

Bandić “oživio”, Anka se šali, a alternativni Tomašević baca fraze

12.05.2017.
u 10:59

Prgomet je igrao na sigurno pa mu je pozadina plava, dok su “nezavisni” plakati Sandre Švaljek šareni, kako bi privukli razne birače

Obilaze tržnice, brane parkove, na sajmovima isprobavaju odojke. Tiskaju novine, dijele letke, a od jučer krenuli su i malo “žešće” pa se počeli prepucavati putem društvenih mreža. Vrijeme lagano curi, a njih osam ima još točno tjedan dana da uvjere gotovo osamsto tisuća Zagrepčana da su upravo oni njihov najbolji izbor i kako će najbolje znati rasporediti 7,5 milijardi kuna težak proračun.

Stavili se uz prometnice

Druže se, snimili su spotove, predstavljaju svoje programe po segmentima, a danas će i posljednji od osmorke, Tomislav Tomašević, po gradu postaviti svoje plakate. Jer, dobro znaju, on, a i Milan Bandić, Anka Mrak Taritaš, Sandra Švaljek, Drago Prgomet, Marko Sladoljev, Bruna Esih i Ivan Lovrinović, čak i u vrijeme izborne šutnje pokazati svoje lice biračima ne može biti loše.

– Na 14 lokacija postavit ćemo plakate našeg kandidata, najviše u centru grada te uz glavne gradske prometnice – objasnili su u stožeru Ivana Lovrinovića, kandidata stranke Promijenimo Hrvatsku i Živog zida. Strategija je to na koju su se odlučili baš svi kandidati pa se tako lice Sandre Švaljek smiješi sa ZET-ova autobusnog okretišta na Glavnom, Milan Bandić “živi Zagreb” uz Držićevu, Brunu Esih može se vidjeti u Frankopanskoj, Anku Mrak Taritaš na Jelačić-placu, dok se Drago Prgomet smjestio pokraj Mosta mladosti, a nedaleko od njega, na SR Njemačke sa stupova vozače gleda Marko Sladoljev. Pozicije, objašnjavaju stručnjaci, nimalo neuobičajene “za pokazati se”, ali deset dana prije izbora gotovo je pa i prekasno za plakate, pogotovo, kako objašnjava PR stručnjak za strateško komuniciranje u politici Krešimir Macan, za nova lica. Što se samog dizajna tiče, kaže Macan, najbolji posao odradili su stručnjaci iz timova Milana Bandića, Anke Mrak Taritaš i Sandre Švaljek.

– Bandićev je slogan autentičan i pametan, ali kad idete u lov na šesti mandat, i očekuje se da imate neprobojnu konstrukciju. Što se tiče same fotografije, vrlo je profesionalno izvedena i sam mu plakat daje puno više energije nego što je trenutačno, zapravo, i ima – objasnio je Krešimir Macan, pa se osvrnuo i na “nezavisne” plakate Sandre Švaljek. Jednostavna poruka, a i šarene boje glavni su adut njezinih “reklama”.

– Boja ima mnogo, a ničije su i njima ona poziva različite birače – rekao je Macan, dok je “kulerske” plakate Anke Mrak Taritaš ocijenio “svojstvenima njoj”. Kako je objasnio, svi je već znaju kao “mrak gradonačelnicu” koja se voli šaliti, a upravo se takav pristup od nje očekivao i na plakatima.

Mostovci nisu sigurni

– Prgomet nimalo ne iznenađuje plavom bojom, dok Bruna Esih ipak kombinira pa zadržava i plavu, ali nastoji privući i HDZ-ove birače koji ne žele uz Andreja Plenkovića – kazao je Macan, koji je više očekivao od Tomaševića. Alternativa nikako ne ide, objasnio je, s frazama.

– Ali oni su vjerojatno više koncentrirani na online. Ako za njih glasa svaki drugi Zagrepčanin koji ih je lajkao na Facebooku, prelaze prag – objasnio je Macan. Za prag malo više će se morati potruditi Sladoljev, čija je kampanja, kaže Macan, “alibi kampanja”.

– Mostovci nisu sigurni što bi u Zagrebu – zaključio je.

 

 

Komentara 9

GO
golub
20:07 12.05.2017.

Za Bandića sam glasao vise puta ali nikad vise. On u Rematincu ovlasti Hanzekovića da pokrene ovrhe za duplo naplatiti raćune za jamćevine i bolje da vijećno ostane u Remetincu.

BO
boristomic
13:43 12.05.2017.

most kandidirao BBB, ovaj Tomašević se isto na Dinamo poziva pa jel ovo utrka za predsjednika GNK Dinama ili gradonačelnika Zagreba

DU
Deleted user
21:25 12.05.2017.

Prvo mislim da treba limitirati broj mandata na najviše dva. Nakon osam godina treba doći nova osoba sa novim idejama, planovima i mogućnostima. Da jedna osoba 16 - 20 godina odlučuje o svemu naprosto je sumanuto. Dakle svi moramo izaćići na izbore i glasati po svojim životnim kriterijima, iskustvu, kulturi i inteligenciji.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije