Iako se posljednje dvije godine u Gradu Zagrebu štedjelo baš na svemu, gradonačelnik Milan Bandić, pročelnici i članovi Gradske skupštine nisu se odrekli luksuza vlastitih vozača.
Skupocjen izgled
Visokopozicionirane čelnike razvoze 32 vozača koji moraju voditi veliku brigu o svom izgledu. Iako skrivaju kolika im je mjesečna plaća, razvozeći gradske službenike dužni su nositi odijela čija vrijednost doseže vrtoglavih 2500 kuna. Ni ove godine taj im luksuz neće biti uskraćen jer je Ured gradonačelnika raspisao poziv za javnu nabavu poslovnih odijela za službene vozače za koje je spreman platiti 64 tisuće kuna bez PDV-a.
– U 2010. godini poslovnu odjeću isporučila nam je tvrtka Varteks d.d. iz Varaždina, a u 2009. godini tvrtka Lada iz Zagreba – poručili su iz Ureda gradonačelnika.
Inače, Lada d.o.o. tvrtka je za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje. Poznato je da su Varteksova odijela kvalitetna, ali koji su točno model isporučili za službene vozače Grada Zagreba, nismo uspjeli doznati. Ipak, nazvali smo jednu od njihovih trgovina i pitali kolika je kod njih cijena prosječnog muškog poslovnog odijela.
Jeftiniji i DiCaprio
– Cijene DiCaprijevih odijela kreću se od 1900 do 2300 kuna, dok odijela koja u sebi imaju vunu stoje oko 1600 kuna –informirali su nas u prodavaonici.
Dakle, čak i Varteksova odijela stoje manje od onih službenih vozača Grada Zagreba.
– To su užasno skupa odijela za 2500 kuna, posebice kad je riječ o službenim vozačima. Shvatio bih da je tu riječ o odijelu za gradonačelnika Zagreba ili predsjednika Gradske skupštine... – komentar je jednog stilista.
Dao je taj stilist i dobar savjet – zašto Grad ne bi kupio materijal i dao krojačicama da sašiju ta odijela. Bila bi to i dalje dobra kvaliteta, a tako sašiveno odijelo stajalo bi otprilike tisuću kuna.
U svakom slučaja, luksuznije “uniforme” uskoro će dobiti vozači svih gradskih pročelnika te vozač gradonačelnika Milana Bandića, predsjednika Gradske skupštine Borisa Šprema, potpredsjednika Skupštine Tatjane Holjevac i Josipa Kregara, službeni vozač Mirka Heraka iz Gradskog kontrolnog ureda...
Iako se svi kunu da se koriste službenim vozačem u poslovne svrhe, nitko ne želi odgovoriti zašto ih ima baš 32.
Iako je većina tih vozača u svakodnevnom pogonu, dio njih je, neslužbeno doznajemo, na čekanju. Čekaju u garaži da razvoze kamo god treba te moraju stalno biti na raspolaganju.
Ovo je stravićno : Prokleti pljakaški SDP