Stručni savjetnik za izgradnju instalacije odvodnje na cestama, suradnik za izradu i donošenje prostornog plana grada, referent za dokumentaciju u ovršnim postupcima, zastupnik u parničnim poslovima, ali i informatičari, čistačice i domari u siječnju su se tražili kako bi u veljači počeli raditi u Gradskoj upravi.
Četiri gradska ureda, za prostorno uređenje, za opću upravu, onaj gradonačelnikov te njegova stručna služba, 30. prosinca raspisali su natječaje za zaposlenje, za prijavu na koje su budući djelatnici Grada imali rok od osam dana.
Razgovori koji su se obavljali u siječnju završit će zapošljavanjem devet novih ljudi, a najviše njih smjestit će se u gradskom Uredu za opću upravu, u kojem će biti zaposleno petero ljudi, jedan na poslovima tehničara za poslove unosa podataka i internu dostavu te četiri čistačice. Najmanje novih radnika potrebno je u Uredu gradonačelnika, tamo se tražio jedan domar, te u Stručnoj službi gradonačelnika, gdje je potreban informatički referent za održavanje računalnih sustava u Sektoru za komunikacijski sustav Grada.
nazalost milan nista ti nisi naucio iz poucka 2015..umjestop da se sakrijes ti i dalje provociras