DriveINkino Zagreb, jedino takvo u Hrvatskoj, koje je ove godine proslavilo šesti rođendan, najveći je projekt Hrvatske studentske asocijacije (HSA). Tradicionalno se održava na poligonu Kockica, gdje je i ovoga svibnja, u dva vikenda, oko 500 posjetitelja uživalo u gledanju filmova iz svojih limenih ljubimaca ili s dekice na nasipu.
Uz dobru ekipu sve ide
Prethodilo je tome šest mjeseci rada organizacijskog tima s 15-ak članova, koji prolazi dug put od ideje do realizacije programa.
– No, ti su se mjeseci napornog rada isplatili iste sekunde kada je prvi automobil ušao na poligon kako bi uhvatio dobro mjesto ispred platna koje se tek podizalo. Svatko od nas vođen je nekim oblikom ljubavi prema filmovima, projekcijama, na kraju i prema autima, a kad se to zbroji, dobije se DriveINkino Zagreb – kaže jedan od organizatora Tin Rešetar, student Ekonomskog fakulteta.
Njegov kolega Nikola Punda dodaje da su uspjeli odraditi još jednu sezonu unatoč borbi s prirodom, budući da je bilo kiše, a Lea Medica s Fakulteta političkih znanosti ističe da se problemi na koje unaprijed ne možete biti spremni s odličnom ekipom kakva je u njihovoj udruzi vrlo lako riješe.
– Uz dobru atmosferu, kreativnost i s puno volje sve se može. To je pokazao ovogodišnji DriveINkino tim – zaključuje voditeljica projekta Mia Belušić.
Filmovi koji se prikazuju raznih su žanrova, od SF-a i horora do komedije i romantike, a u program se uvijek uvrsti po jedan crtić te domaće ostvarenje. Zato zagrebačko DriveINkino iz godine u godinu posjećuju sve generacije. Kako projekt ne bi ostao samo na projekcijama, imaju i dodatne sadržaje, poput nastupa stand up komičara i plesnih skupina ili KOZ-a, kviza općeg znanja, a u skladu sa sloganom 'Ljubav je na Kockici', tradicija je postala i puštanje lampiona.
Pridonosi kulturnoj sceni
– Doista je neprocjenjiv osjećaj kada grupa studenata ni iz čega organizira projekt poput DriveINkina, koji doprinosi kulturnoj sceni Zagreba i ujedno je prvi takav događaj u Hrvatskoj – ističe Ema Štimac, koja je drugu godinu zaredom sudjelovala u organizaciji, a planira nastaviti i 2019., za koju već imaju velike planove. No, realizacija uvelike ovisi o donacijama, sponzorstvima i natječajima, jedinim načinima financiranja ove neprofitne udruge, zbog čega je DriveINkino kao njezin najskuplji projekt ograničen na samo dva vikenda, iako ih, kaže organizacijska ekipa, stalno ispituju zašto se ne proširi, odnosno zašto se ne održavaju i ljetne projekcije.
Udruga tijekom akademske godine organizira i nekoliko konferencija na temu biznisa, marketinga, sporta, a odnedavno i kriptovaluta. Imaju i svoj portal te tiskani medij, Studentski poslovni list Manager, a također su dio organizacije projekta International Week. HSA djeluje 26 godina, a već je nekoliko puta dobila i Rektorovu te Dekanovu nagradu.
Pogledajte galeriju: Marija Magdalena ponovno na kino platnima – bilo je vrijeme da i njezina strana priče bude ispričana