Kakva li je samo nepravda nanesena Zagrebačkom električnom tramvaju. I to jučer. Sručile se na tu zagrebačku tvrtku dvije najveće nepogode – i prvi dan škole i kiša što je padala od rana jutra.
Stali su i tramvaji i autobusi, čudili se valjda vozači za sebe pravom čudu iako se prvi rujanski ponedjeljak događa iz godine u godinu. Na to ih očito nitko nije upozorio. Kada se ne smije zakasniti u školu ni na posao, više nego ikada ZET zaboravi ili se jedva prilagodi jesenskom voznom redu. Zaboravi i na svoju obvezu da građani javni prijevoz ne mogu niti smiju čekati dulje od pola sata. Isuviše izgubljenog vremena za previše potrošenog novca – deset kuna za voznu kartu u jednoj zoni.
Jesmo li tada dužni platiti kartu? Jesmo li dužni biti zahvalni što nam je autobus stigao nakon pola sata čekanja? U ZET-u očigledno drže da jesmo. Jer kako inače objasniti bezobrazluk koji se ponavlja na isti dan iz godine u godinu? Javni prijevoz kasni opravdan prvim danom škole, a dobrodošle su i vremenske neprilike, no toga dana baš nijedan vozač ne ignorira naplatu karta i ne zaboravi na preodgoj putnika otvarajući samo prva vrata?! Kada se već međusobno odgajaju – i putnik i vozač – nije li prirodno da vozač koji kasni putniku uputi jednostavnu ispriku sažetu u: “Oprostite na kašnjenju”, a onda mu mirna srca naplati tih preskupih deset kuna? To očito funkcionira u nekom drugom svijetu. Kod nas dobace tek: “Krenite ranije od kuće” iako sami kasne.•
hahah pa gradska firma u kojoj su sve rodjaci i ne moze se otkaz dobiti, sta ocekujete