Ako ste u ponedjeljak planirali na idiličnu jutarnju vožnu do Gornjeg grada uspinjačom, onda vas moramo razočarati jer zbog redovnog mjesečnog servisa ona neće prometovati od 6 do 14 sati.
Za putovanje do Gornjeg grada, osim klasične opcije cipelcuga možete i autobusnim linijama 105, koja vozi od Britanca do Kaptola, te 150 od Trga prema Gornjem Gradu i potom Tuškancu. Iz ZET-a korisnike ljubazno mole za razumijevanje.
A iako je riječ o redovno mjesečnom remontu, "stara dama", kako Zagrepčani vole tepati uspinjači, uskoro bi trebala u cjelovitu revitalizaciju. Kako smo pisali još u kolovozu, ona na sveobuhvatno ušminkavanje, vrijedno 7,2 milijuna eura bez PDV-a, a ništa manje nije ni zaslužila jer osim servisa koji bi znali obustaviti vožnju na tjedan ili dva, veći zahvati, iako su se planirali još 2020., nisu rađeni od početka sedamdesetih. Tada je posljednji put razmontirana i ponovno sastavljena, a izvođači radova bili su najstrože obvezani da je vjerno reproduciraju.
>>VEZANI ČLANCI:
Prije pet godina u ZET-u je oformljen stručni tim za utvrđivanje nedostataka i izradu prijedloga sanacije. Zaključak je bio da je nužna cjelokupna rekonstrukcija i modernizacija kako bi se maksimalno povećala pouzdanost i raspoloživost te spriječili mogući kvarovi i zastoji. "Vagoni su korodirali i dotrajali, što je potvrđeno i nalazom Fakulteta strojarstva i brodogradnje, pa ih je potrebno zamijeniti replikama.
Detaljan plan radova, kažu u Gradu, definirat će se nakon potpisa ugovora s odabranim ponuditeljem. Tijekom izrade idejnog i glavnog projekta te nabave i proizvodnje opreme uspinjača će prometovati, a za građevinskih će radova i montaže postrojenja, dakako, biti izvan funkcije. Očekuje se da će obustava prometovanja trajati od šest do 12 mjeseci.
>>VIDEO: Zagrepčane čeka prava kulturna poslastica