Ekskluzivno: ZET konačno otkriva kad će biti dostupna aplikacija, stižu i nova vozila, mijenjaju se linije...
ZET je jedna od rijetkih tvrtki iz sektora prijevoza koja je u 2023. ušla bez službene aplikacije, no sada je aplikacija konačno spremna, potvrdili su nam. Provjerili smo još i u kojoj su fazi ostale najave modernizacije i što se sprema u novoj godini u zagrebačkom javnom gradskom prijevozu jer situacija nije niti približno idealnoj, štoviše nije blizu ni dobroj.
Komentari 12
ZET ne da aplikacijama da rade i to onima koje kotroliraju polaske i vozne redove. Odmah bi se vidjelo da Veliku Goricu zakidaju za polaske iako velikogoričani plačaju ZET-u silne milijune subvencija.
Linija 223 nema nikakve veze ni s Mihaljevcem ni s Markuševcem. Planira se produžiti linija 233.
Može li se veliki niskopodni uopće okrenuti u Dolju. I da li ta pruga može podnijeti to osovinsko opterećenje? Nekako sumnjam...
U ZET-u još ne shvaćaju kaj će im se desiti ako pokušaju ukinuti liniju 15. od Mihaljevca do Gracanskog Dolja ( tako je službeni naziv a ne Dolja).To je najredovitiji i najtočnija linija u tramvajskom prijevozu
sve su linije smanjene za upola polazaka, prerano ih miče u remize(oko 19h) prljavo, neodrzavano,pruga zvonimirova kod stanica šubićeva prema dzamiji dvije god propada, sad je pitanje trena kada ce izletiti s pruge koliko naginje na obje strane,pišeš u zet-ni da kazu da su zaprimili a kamol ista drugo
Tramvaj Heinzelovom bio je san tisuća radnika koji su svakodnevno pješačili od Kvatrića ili od Zvonimirove.Tramvaj od Kvatrića Heinzelovom ukinut je 1954.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kada ce tramvaj Sarajevskom??? Pazite sada, to ovisi O HAC-u kada ce napraviti spoj Sisacke autoceste preko ranzirnog kolodvora u Jakusevac.