U hotelu Esplanade predstavljen je plan aktivnosti za Hrvatsku, osiguravajuće kuće ERGO. ERGO grupa jedna je od najvećih osigurateljskih kuća u Njemačkoj i Europi, a posluje u više od 30 država diljem svijeta.
U Hrvatskoj su od 2008. godine kao Viktorija osiguranje, a s planovima za veće ulaganje na ovdašnje tržište odlučili su se predstaviti kao ERGO grupa.
Poslovne planove i nacionalnu marketinšku kampanju predstavili su Thomas Schöllkopf, član uprave ERGO International AG-a zadužen za srednju i istočnu Europu, Elisabeth Stadler, predsjednica Uprave ERGO Austria International AG-a i Žarko Fatović, predsjednik Uprave ERGO osiguranja u Hrvatskoj.
-Naš trenutačni udio na hrvatskom tržištu ne zadovoljava naše ambicije i zato želimo značajan rast. Daljnji razvoj našeg poslovanja u Hrvatskoj dobar je primjer kako kontinuirano pratimo i koristimo mogućnosti rasta na različitim istočnoeuropskim tržištima - izjavio je Schöllkopf.
Osim životnog osiguranja koje nudi od 2008. godine, ERGO je predstavio nove proizvode koje će ponuditi Hrvatskoj, poput obveznog automobilskog i kasko osiguranja, osiguranja od nezgode i osiguranja imovine.
-Kao što naš slogan "Osigurati znači razumjeti" govori, naši su proizvodi potpuno prilagođeni individualnim potrebama klijenata koji jedino u ERGO osiguranju zaista mogu pojedinačnim odabirom pokrića svoju policu osiguranja kreirati prema vlastitim potrebama i mogućnostima - izjavio je Fatović.
ERGO grupa u Hrvatskoj je dosad otvorila četiri regionalna centra, te i dalje misle širiti svoje poslovanje na našem tržištu.
>>Bitka za vozače: Bonusi i do 74 posto, popusti do 82 posto...