Euforija zahvatila i metropolu

Fanovi Baby Lasagne: Treba organizirati javno gledanje Eurosonga

storyeditor/2024-05-02/PXL_010324_110959719.jpg
Foto: Saša Miljević/Pixsell
1/3
03.05.2024.
u 10:17

Baby Lasagna, koji slovi za jednog od favorita, dodaje, ima goleme šanse za pobjedu, no tu je i opaka konkurenciju, za koju se govori da je među najjačima dosad. Publika će Hrvatsku, smatra Krizmanić, nagraditi odličnim bodovima, no problem bi mogao stvoriti žiri. Bio je to, dodaje, slučaj i lani, kada je prema glasovima publike vodio Käärijä, ali je zahvaljujući žiriju pobijedila Loreen što je Švedskoj omogućilo domaćinstvo.

Da će im Baby Lasagna za 20. rođendan pokloniti pobjedu na Eurosongu u švedskom Malmöu, nadaju se članovi hrvatske udruge obožavatelja te popularne manifestacije. Ove godine, naime, Eurofest Hrvatska slavi dva desetljeća postojanja, a trenutačno broje četrdesetak članova, među kojima, kaže predsjednik udruge Tomislav Krizmanić, ima i ljudi iz Poljske, Španjolske i Njemačke. Članovi su i suosnivači OGAE International, organizacije koja se sastoji od 42 kluba obožavatelja Eurosonga s cijelog kontinenta, pa i šire, a upravo ona priređuje i poznato predeurovizijsko natjecanje na kojoj pjesme boduju zagriženi fanovi. Onaj koga skupina od gotovo 6000 članova smjesti na prvo mjesto najčešće bude i pobjednik Eurosonga, a ovoga puta titula je pripala upravo Marku Purišiću i njegovu hitu "Rim Tim Tagi Dim".

Često pogodimo pobjednika

– Najprije se 37 pjesama svede na top deset, a onda se glasa. Nema posebnih kriterija, svatko glasa prema svom ukusu, ali često pogodimo. Ovog puta žestoka se borba vodila između Italije i Hrvatske, koja je ipak osvojila više bodova i to je prvi put da smo pobijedili. Dosad smo najčešće završavali s nula bodova pa ne možemo biti sretniji i ponosniji što smo ponovno u igri – ističe Krizmanić, koji je predsjednik udruge od osnutka, posljednje dvije godine član je i žirija Dore, a poznat je i kao jedan od edukatora u Zoološkom vrtu.

POVEZNI ČLANCI:

Baby Lasagna, koji slovi za jednog od favorita, dodaje, ima goleme šanse za pobjedu, no tu je i opaka konkurenciju, za koju se govori da je među najjačima dosad. Publika će Hrvatsku, smatra, nagraditi odličnim bodovima, no problem bi mogao stvoriti žiri. Bio je to, dodaje, slučaj i lani, kada je prema glasovima publike vodio Käärijä, ali je zahvaljujući žiriju pobijedila Loreen što je Švedskoj omogućilo domaćinstvo.

A da će iduće godine zemlja domaćin biti upravo Hrvatska priželjkuje te svojim nazivom insinuira i grupa obožavatelja "Baby Lasagna: Winner of Eurovision". Broji više od 5600 članova iz naše zemlje, ali i inozemstva, među kojima je i sam hrvatski predstavnik, a čim je prvi put čuo ritmove "Rim Tim Tagi Dima", osnovao ju je Paco Dedić, koji se, kaže, s pjesmom i poistovjetio.

– Lani u listopadu iz Hrvatske sam se odselio u Beč. Dugo sam to planirao, dvoumio se, ali jednostavno sam morao to učiniti. Jako mi je teško pao odlazak iz rodne zemlje, ali i odvajanje od obitelji i prijatelja, tako da emocionalno razumijem svaku riječ koju je Marko opjevao – kaže Dedić. Magistar turističkog menadžmenta i sam je kantautor, a Baby Lasagna potaknuo ga je, kaže, da od toga ne odustane.

– Konkurencija je ove godine vrlo ozbiljna, ali Baby Lasagna ima dobre šanse. Mi od prvog dana vjerujemo da će dati sve od sebe i odraditi odličan nastup. Svakodnevno pratimo komentare na društvenim mrežama, a fanovi koje ima diljem svijeta oduševljeni su – ističe Dedić. S obzirom na veliku zainteresiranost, nada se da će se u metropoli, kao i u drugim hrvatskim mjestima, na nekoj od gradskih površina organizirati i javno gledanje Eurosonga, a neslužbeno doznajemo kako za to postoje šanse.

Uz tematski kviz i karaoke

Praćenje izbora za pjesmu Eurovizije već četvrtu godinu pak na Velesajmu organizira zabavni park Amazinga. Ulaz je besplatan, no sjedeća je mjesta potrebno rezervirati, a u cijenu od šest eura uključeno je i piće dobrodošlice. Prijenos će sva tri dana biti projiciran na velikom LCD videozidu, a dok iščekuju proglašenje pobjednika, posjetitelji će svoje znanje o Euroviziji moći provjeriti u petak uz tematski kviz. Oni najhrabriji mogu se i sami popeti na pozornicu te okušati u pjevanju uz karaoke.

Praćenje finala organizira se i u dvorištu Medike u Pierottijevoj 11, gdje ga organizira kolektiv House of Flamingo. Ulaznica stoji pet eura, nabaviti se može online na internetskoj stranici CoreEvent, a nakon proglašenja pobjednika posjetitelje čeka i Eurosong afterparty u Attacku.

A natjecanje u kojemu za pjesmu Eurovizije konkurira čak 37 zemalja uz male, ali i velike ekrane prikovat će nas, podsjetimo, u utorak, četvrtak i subotu.

Komentara 1

V0
Vlaskoulicanec4.0
17:21 04.05.2024.

Je baš. Svi oni stanu u jedan omanji kafić...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije