Prvi mjesec nakon otvorenja Johanna Francka u znaku je Franck 100% Arabice s okusom lješnjaka i čokolade, koju će baristi Francka pripremati na različite načine. Namjera je popularizirati i upoznati kavoljupce s različitim jednostavnim i brzim načinima kuhanja kave kod kuće koji kod nas možda nisu toliko uvriježeni, poput French press metode ili kafetijere, a koji zbog specifičnosti filtriranja, daju savršeno aromatičnu šalicu kave.
Tako će Franckovi baristi ovu premium mljevenu kavu za domaćinstvo najprije pripremati metodom french pressa, a u narednim tjednima posjetitelji će ju moći naručiti pripremljenu i na klasičan način u džezvi, u kafetijeri ili kao filter kavu.
Franckova 100% Arabica nastaje miješanjem pomno odabranih zrna isključivo sorte arabica, a stekla je mnoštvo poklonika već u prvoj godini nakon uspješnog lansiranja na tržište. Sadrži optimalan omjer grubih i finih čestica, postignut posebnim načinom mljevenja, što ovoj premium kavi daje jednako bogat okus bez obzira na način pripreme. Posebno prilagođen proces prženja kave oslobađa najbolje arome skrivene u zrnu, a konačni je rezultat jedinstveni okus i miris kave u kojemu se može uživati svaki dan.
S obzirom da Franck 100% Arabicu i inače prirodno karakteriziraju blage čokoladne arome prožete lješnjakom i slatkim bademom, u Francku su ih odlučili pojačati i stvoriti novu kavu desertnog mirisa i okusa. Tako su mješavini najfinijih arabica dodane arome lješnjaka i čokolade čime je dobivena jedinstvena kava koja donosi sasvim novi doživljaj – Franck 100% Arabica s okusom lješnjaka i čokolade. Riječ je o kavi laganog, baršunastog okusa s prirodnom slatkoćom i nježnim voćnim notama protkanim kakaovcem i orašastim voćem.
Uz mljevenu kavu pripremljenu onako kako je volimo piti u domaćinstvu, kavoljupci će u Johannu Francku moći upoznati bogati i raznovrsni svijet kava. Na jesen će biti predstavljena ponuda rijetkih „speciality“ kava iz različitih „origina“, odnosno zemalja uzgoja, koje se razlikuju po aromi, mirisu i okusu. U planu su i atraktivne radionice i ljetne promocije proizvoda poput Franck ljetnih koktela od kave.