Udruga građana Urbani nomadi, ponukana dosadašnjim uspjehom, još jednom organizira manifestaciju nazvanu “Tjedan restorana”.
Urbani nomadi udruga je koja okuplja stručnjake s višegodišnjim iskustvom u području marketinga i komunikacija, a partneri i savjetodavci su im udruge koje se bave gastronomskim i enološkim konzaltingom te marketinške kompanije. Tjedan restorana koncept je prenesen iz SAD-a, a u Hrvatskoj se održava dva puta godišnje, u proljeće u Zagrebu te u jesen u ostatku zemlje. U Zagrebu sudjeluje čak 50-ak restorana, a gotovo dvostruko u ostalim gradovima. Tijekom deset dana od danas do 17. ožujka, uključujući dva vikenda, oživjet će gastronomska scena, a restorani će ponuditi menije za 100 kuna – točnije, predjelo, glavno jelo i desert.
No, kako ne bi ostalo samo na tome, uključili su se i eminentni zagrebački hoteli koji su ljubiteljima dobrog zalogaja i druženja uz hranu ponudili koktele po promotivnoj cijeni od 20-ak kuna.
Ozren Drobnjak, kreativni direktor manifestacije, ističe kako većina restorana u ponudu uključuje i aperitiv ili čašu vina. Dodatne informacije o rezervacijama i restoranima koji su uključeni u akciju mogu se vidjeti na stranici www.tjedanrestorana.com.
>>U 'Tjednu restorana' slijed od 3 jela od sto kuna i povoljni kokteli
za te novce se tri čovjeka mogu najesti!