Čitatelji Večernjeg lista su odlučili - Reklama za deterdžente Faks i Ornel, s influencericom Majom Šuput kao zaštitnim licem, najljepša je reklama na zagrebačkim oslikanim tramvajima. Glasanje je trajalo, podsjetimo još jednom, deset dana, a okršaj je bio žestok između nje i tramvaja s motivom Kravice Kraljice, novog brenda iz tvrtke Belje. Jedno je vrijeme vodila prva kandidatkinja, da bi ubrzo potom preuzela vodstvo onda druga. A u međuvremenu su rasli glasovi i za druge kandidate: parizer Poli, grickalicu Smoki te Gavrilović paštete koja je posljednjih nekoliko dana glasove dobivala munjevitom brzinom.
Završetkom ankete, odlučna pobjednica s 46,24 posto svih glasova je Maja Šuput, a na drugom je mjestu Gavrilović pašteta, s 29.44 posto čitatelja. Kravica Kravica, koja je većinu vremena bila ili u vodstvu ili drugoplasirana, na kraju je osvojila 21,58 posto vaših glasova.
Klijentima koji se odluče oglašavati na ZET-ovim vozilima, inače kažu u Prijevozniku, najzanimljivije su tramvajske linije koje prometuju preko Trga Josipa bana Jelačića, odnosno linije 1, 6, 11, 12, 13, 14 i 17, te se najviše oslikanih vozila može uočiti upravo u središtu grada, Ipak, pomaže i to što navedene linije prometuju svim dijelovima grada. Ovisno o preferencijama, dio klijenata odlučuje se i za oslikavanje autobusa, posebice na linijama 109, 115 i sličnima, koje prolaze glavnim cestovnim koridorima te poruke stoga imaju iznimno veliku vidljivost.
Kič i reklame, očekivana kombinacija.