Imamo pobjednicu

Glasanje je završeno, a vi ste odabrali najljepši oslikani tramvaj

Foto: Pixsell
1/4
16.02.2022.
u 13:20

Završetkom ankete, odlučna pobjednica s 46,24 posto svih glasova je Maja Šuput, a na drugom je mjestu Gavrilović pašteta, s 29.44 posto čitatelja. Kravica Kravica, koja je većinu vremena bila ili u vodstvu ili drugoplasirana, na kraju je osvojila 21,58 posto vaših glasova.

Čitatelji Večernjeg lista su odlučili - Reklama za deterdžente Faks i Ornel, s influencericom Majom Šuput kao zaštitnim licem, najljepša je reklama na zagrebačkim oslikanim tramvajima. Glasanje je trajalo, podsjetimo još jednom, deset dana, a okršaj je bio žestok između nje i tramvaja s motivom Kravice Kraljice, novog brenda iz tvrtke Belje. Jedno je vrijeme vodila prva kandidatkinja, da bi ubrzo potom preuzela vodstvo onda druga. A u međuvremenu su rasli glasovi i za druge kandidate: parizer Poli, grickalicu Smoki te Gavrilović paštete koja je posljednjih nekoliko dana glasove dobivala munjevitom brzinom. 

Završetkom ankete, odlučna pobjednica s 46,24 posto svih glasova je Maja Šuput, a na drugom je mjestu Gavrilović pašteta, s 29.44 posto čitatelja. Kravica Kravica, koja je većinu vremena bila ili u vodstvu ili drugoplasirana, na kraju je osvojila 21,58 posto vaših glasova. 

Klijentima koji se odluče oglašavati na ZET-ovim vozilima, inače kažu u Prijevozniku, najzanimljivije su tramvajske linije koje prometuju preko Trga Josipa bana Jelačića, odnosno linije 1, 6, 11, 12, 13, 14 i 17, te se najviše oslikanih vozila može uočiti upravo u središtu grada, Ipak, pomaže i to što navedene linije prometuju svim dijelovima grada. Ovisno o preferencijama, dio klijenata odlučuje se i za oslikavanje autobusa, posebice na linijama 109, 115 i sličnima, koje prolaze glavnim cestovnim koridorima te poruke stoga imaju iznimno veliku vidljivost.

Komentara 2

EX
Exar89
11:50 17.02.2022.

Kič i reklame, očekivana kombinacija.

DU
Deleted user
14:25 16.02.2022.

Kakva publika takva slika, srećom nije Bajagić bi na slici pobijedio bi.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije