Javni prijevoz i voda, po svemu sudeći, poskupjet će početkom iduće godine, kalkulira se na relaciji Grad – Holding.
– Razmatramo sve opcije, još ništa nije sigurno. Jedna od tih opcija je i da se eventualno malo korigiraju cijene. Ipak, jedno je sigurno: ako Grad Zagreb da dovoljno subvencija, ni do kakvih poskupljenja neće doći – kažu iz Holdinga.
No, teško je očekivati da će gradski proračun, koji ionako već puca po šavovima, podnijeti dodatna izdvajanja. Trenutačno se vode razgovori između Grada i Holdinga jer gradska megatvrtka i ne može podići cijene bez odobrenja Grada, odnosno gradonačelnika Milana Bandića.
– Poskupljenje je još samo hipotetično – kaže Dušan Viro, glasnogovornik Holdinga.
No, cilj je poskupljenja poboljšati poslovanje Holdinga koji će i ovu godinu vjerojatno završiti s oko pola milijarde kuna gubitka. Da su cijene prijevoza nerealne, a s obzirom na 120 novih tramvaja i obnovljeni autobusni vozni park, zna se već godinama te su iz ZET-a poručivali da je tržišna cijena karte oko 25 kuna. Računi za vodu bit će viši i zbog zakonskih izmjena koje predviđaju drukčiji način računanja. Još se ne zna koliko će se povisiti cijena vode jer se još ne zna koji će model obračuna odabrati Bandić i Čović.
– Bit će fiksni i varijabilni dio, pretpostavljam da će cijena kubika vode neznatno porasti – kazao je Davor Poljak, voditelj Vodoopskrbe i odvodnje.
Tako je. Tako je. Poskupite javni prijevoz na cijenu rate za novi automobil i mjesečnu potrošnju benzina za isti. A vjerojatno i više. Na koliko vam god treba da namirite svoju nesposobnost i lopovluk.