Naime, centrom Zagreba prošetale su Hodajuće reklame koje gotovo svakodnevno možete vidjeti po Zagrebu i stupiti u interakciju s njima, ali ovaj put u ulozi promotora bili su sami pokretači tvrtke Ante Starčević i Tino Vrbanović.
Povodom Dana planeta Zemlje, Ante i Tino odlučili su prošetati centrom Zagreba, a poslali su poruke usmjerene na sve veći problem zagađenja okoliša za podizanje svijesti o štetnosti pojedinih materijala za okoliš. Interaktivnost medija ujedno je iskorištena kako bi prolaznicima podijelili sadnice i tako izravno doprinijeli povećanju ekološki odgovornog ponašanja kod građana.
Na poruke da jednoj konzervi treba 200 godina da se u potpunosti razgradi u okolišu, a jednoj plastičnoj boci čak 450 godina, malo tko je od prolaznika ostao ravnodušan, jednako kao i na sadnice koje su prolaznici s oduševljenjem uzimali i koje su podijeljene u rekordnom roku.
Suvlasnik Tino Vrbanović, inače agronom po struci, ovom prigodom je izjavio:
„Ovim putem željeli smo obilježiti jedan od najvažnijih dana u godini i iskoristiti visoku vidljivost našeg medija kako bi podigli svijest o enormnim količinama plastike u okolišu. Većina otpadne mikroplastike zapravo je zakopana u zemlji i stiže s polja ravno do stola te ju svakodnevno unosimo. To više jednostavno nije održivo i ovim putem ujedno pohvaljujemo inicijativu da se u Hrvatskoj zabrani prodaja jednokratne plastike.“